Faktury zasíláme elektronicky na e-mail, který jste uvedli ve smlouvě. Pokud máte sjednáno písemné zasílání faktur, pak faktury obdržíte poštou a elektronicky na Váš e-mail. Všechny faktury si můžete zobrazit prostřednictvím Klientské zóny (odkaz).
Po připsání platby na Váš individuální účet Vám vždy e-mailem zašleme automaticky generovanou zprávu o přijetí Vaší platby. Zasílání těchto zpráv si můžete nastavit v Klientské zóně. Prostřednictvím Klientské zóny si můžete zkontrolovat všechny proběhlé platby.
Na našich kontaktních místech může Vaše vyúčtování uhradit i Vámi pověřená osoba. Využijte možnost úhrady bankovním převodem. Důležité je uvést správný variabilní symbol, který naleznete na každé faktuře.
V případě prodlení s platbou Vás elektronicky upozorníme, že je evidována faktura po lhůtě splatnosti, kdy Vám bude stanovena i náhradní lhůta pro její úhradu. Jestliže nebude ani v náhradním termínu vyúčtování uhrazeno, dojde k automatickému pozastavení (přerušení) poskytování služeb, až do doby zaplacení pohledávky. Po dobu takového pozastavení služeb jsou i nadále účtovány poplatky dle ceníku.
Co nejdříve uhraďte všechny faktury, které jsou po lhůtě splatnosti. Po připsání a spárování platby dojde k automatickému obnovení služeb. Více o možnosti uhradit faktury naleznete zde.
Na našich kontaktních místech Vám po předložení dokladu totožnosti přeplatek do výše 2000 Kč vrátíme. Vyšší částky Vám na základě autorizovaného požadavku z Klientské zóny (dále KZ) pošleme na bankovní účet. V KZ uvedete číslo svého bankovního účtu a my Vám na něj přeplatek poukážeme (s poplatkem 30 Kč).
Sdělte nám tuto informaci prostřednictvím autorizovaného požadavku z Klientské zóny, e-mailem na info@poda.cz, dopisem, telefonicky na čísle 730 430 430 nebo osobně na některém z našich kontaktních míst. Následně Vám sdělíme podmínky přerušení služeb. Reaktivační poplatek bude účtován ve výši 200 Kč.
Přenesení služeb na novou adresu je realizovatelné za předpokladu, že v daném místě máme dostupnost naší PODA sítě. Ověření adresy můžete provést prostřednictvím našich webových stránek nebo nás kontaktujte na Zákaznické lince.
Ano, přepis smlouvy lze provést pouze na stávající adrese. Je potřeba nám do PODY doručit souhlas s přepisem smlouvy na nového nájemníka/majitele. Souhlas je také možné sepsat na našich kontaktních místech, nebo zaslat prostřednictvím autorizovaného požadavku z Klientské zóny, e-mailem na info@poda.cz či dopisem. Při přepisu smlouvy po úmrtí klienta budeme potřebovat doložit úmrtní list.
Reklamaci podejte bez zbytečného odkladu, a to prostřednictvím autorizovaného požadavku z Klientské zóny, e-mailem na info@poda.cz, dopisem, případně na našich kontaktních místech. Více informací naleznete v části Reklamace.
Plnou kontrolu nad svými údaji, službami, vyúčtováním i platbami máte prostřednictví Klientské zóny
Aktivační, deaktivační a jiné poplatky se řídí platným ceníkem PODA a.s. Poplatky za změnu tarifu v rámci poskytnutých služeb se neúčtují.
Mobilní služby PODA jsou určeny výhradně našim klientům. V případě, že vypovíte službu internetu nebo TV, je nezbytné dát výpověď a mobilní službu ukončit. Vaše dosavadní telefonní číslo si můžete přeportovat k jinému poskytovateli mobilních služeb.
SIM karty takovou službu nepodporují.