Servisním rozhraním, po které provádí PODA a.s. údržbu a odpovídá za jeho řádný chod, je místo (zásuvka) v bytě či kanceláři zákazníka.
Hlásit závady můžete denně od 7:00 do 19:30 hod. Hlášení o závadách a reklamacích přijímáme na pracovišti technické podpory na zákaznické lince 730 430 430 nebo e-mailem na adrese podpora@poda.cz.
Cena za výjezd technika a servisní zásah je stanovena v ceníku služeb.
Smluvně zaručená úrověň kvality poskytovaných služeb (SLA):
Započetí prací na odstranění poruchy do 2 hodin od nahlášení poruchy, odstranění poruchy do 24 hodin od nahlášení, NON stop služba helpdesk, ztrátovost paketů na přístupové síti nejvýše 0,3%, odezva přístupové sítě nejvýše 20 ms, dostupnost služeb nejméně 99,5%, jasná srozumitelnost hlasové komunikace.
Započetí prací na odstranění poruchy do 16 hodin od nahlášení poruchy, odstranění poruchy do 24 hodin od nahlášení, ztrátovost paketů na přístupové síti nejvýše 2%, odezva přístupové sítě nejvýše 60 ms, srozumitelnost hlasové komunikace.
Započetí prací na odstranění poruchy do 1 pracovního dne od nahlášení poruchy, ztrátovost paketů na přístupové síti nejvýše 5%.
Započetí prací na odstranění poruchy do 2 pracovních dní.