Výhodné mobilní tarify na míru

Snadný převod stávajícího čísla | Úspora až 2000 Kč ročně | Žádné závazky

Jak přejít k PODA mobil?

Našli jste u nás tarif, který odpovídá vašim představám? Přejděte k nám. Vše vyřídíte online do 5 minut! Stačí si zvolit tarif a vyplnit základní údaje. Zbytek nechte na nás.

Chci přenést své telefonní číslo
Můžete začít používat za 3–5 dnů

Přenos telefonního čísla je jednoduchý. Vše vyřešíte bezplatně z pohodlí domova, a to do 5 minut.

  1. Objednejte si tarif na webu, telefonicky nebo v Klientské zóně.
  2. Potvrďte smlouvu v Klientské zóně a počkejte, než vám doručíme novou SIM kartu.
  3. V Klientské zóně potvrďte převzetí SIM a vyplňte OKU kód a datum přenosu čísla. Nejdříve za 3 dny od potvrzení můžete začít využívat naše služby.
Chci nové telefonní číslo
Můžete začít používat ihned

Objednávka nového telefonního čísla je jednoduchá. Stačí si jen vybrat tarif podle představ a už za 3 dny můžete volat či dat(l)ovat.

  1. Objednejte si tarif na webu, telefonicky nebo v Klientské zóně.
  2. Potvrďte smlouvu v Klientské zóně a počkejte, než vám doručíme novou SIM kartu. Můžete si ji vyzvednout také v klientském centru PODY nebo v našem PODA BOXU.
  3. V Klientské zóně potvrďte převzetí SIM. Během několika hodin můžete začít využívat naše služby.

Protože získáte tarif na míru za rozumnou cenu a bez závazků

Změna probíhá bez starostí
Veškeré nepříjemné papírování vyřídíme za vás. Stačí, abyste nám sdělili svůj kód OKU.
Získáte tarif bez závazku
Mobilní služby můžete měnit klidně každý měsíc. Nejste vázání žádným smluvním obdobím.
Zůstane vám stejné číslo
Při přechodu od jiného operátora zařídíme, abyste si mohli nechat své stávající číslo.
Vše vyřešíte z domu
Veškeré zařizování zvládnete po telefonu do 5 minut. SIM kartu vám pošleme až domů.
Vše řešíte s 1 poskytovatelem
Internet, TV a volání – u nás můžete mít všechny služby a jejich vyúčtování pod jednou střechou.
Ušetřete až 2000 Kč ročně
S našimi tarify ročně ušetříte až 2000 Kč ve srovnání s jinými nabídkami na trhu.

Naši zákazníci o nás říkají


Martin D., Ostrava
Odebírám internet a TV od PODY a začal jsem využívat mobilní tarif pro celou rodinu. Ušetřím tak nemalé peníze.
Lenka K., Havířov
Díky tarifům pro klienty PODA jsem získala takový tarif, který plně využiji, a navíc je za velmi příznivou cenu. Se službami PODA jsem spokojena.
Bronislava M., Polička
Jsem klientem PODY již 10 let a oceňuji nabídku jejich služeb a také to, že mám vše přehledně na jednom místě v klientské zóně.
Jak přejít k PODA mobil
Jsem zákazníkem PODY a chci nové telefonní číslo.

Vyberte si tarif, který odpovídá vašim požadavkům a představám. Jakmile dokončíte objednávku, v Klientské zóně vám připravíme smlouvu k podpisu. Poté vám doručíme SIM kartu (zhruba 1–2 pracovní dny), kterou si po doručení nebo vyzvednutí aktivujete ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil – Služby.

Nejsem zákazníkem PODY a chci nové telefonní číslo.

Vyberte si tarif, který nejvíce odpovídá vašim požadavkům a představám. Jakmile dokončíte objednávku, ozveme se a udělíme vám přístup do Klientské zóny, ve které najdete smlouvu k podpisu. Jakmile potvrdíte smluvní dokumenty, můžete si SIM kartu vyzvednout nebo vám ji zašleme přímo domů (doručení trvá zhruba 1–2 pracovní dny). Po obdržení SIM karty si ji, prosím, ihned aktivujte ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil – Služby.

Jak probíhá převod stávajícího telefonního čísla?

Pro přenos mobilního čísla od vašeho stávajícího operátora budeme potřebovat tzv. OKU kód (Ověřovací kód účastníka). Jedná se o 14místný autorizační kód, který vám je automaticky přidělen při aktivaci čísla. Podrobné informace o OKU kódu a kde ho najít najdete v článku Kde najdu OKU kód?.

Jak dlouho trvá přenos stávajícího telefonního čísla?

Pokud si SIM kartu vyzvednete osobně, převod stávajícího telefonního čísla potrvá 3 pracovní dny. V případě, že si necháte novou SIM kartu zaslat domů, bude převod zahájen až po jejím osobním převzetí. Zpravidla to bývá 5 dní od objednání mobilního tarifu.

Co když mám se stávajícím operátorem uzavřenou smlouvu?

Máte u svého mobilního operátora smluvní závazek a nevíte, zda se vás týká smluvní pokuta v případě odchodu k jinému mobilnímu operátorovi? Tyto informace obvykle zjistíte v samoobsluze vašeho operátora, ve smlouvě nebo také na infolince vašeho operátora.

Smluvní pokuta vám nebude účtována v případě, že:
– nemáte uzavřenou smlouvu na dobu určitou nebo vám již vypršela
– jste u operátora déle než tři měsíce od uzavření smlouvy a smlouva je psaná na fyzickou osobu

V případě, že ukončíte smlouvu do 3 měsíců od jejího uzavření, zaplatíte pouze 5 % součtu minimálního plnění (měsíčních plateb za tarif) zbývajících do konce sjednané doby.

V případě, že jste si u svého mobilního operátora pořídili nějaké zařízení (telefon, tablet, modem, televizi, chytré hodinky) za dotovanou cenu k tarifu, budete muset doplatit celou zbývající částku.

Je možné SIM aktivovat ze zahraničí?

Není to možné. Aktivace SIM je možná pouze na území České republiky. Ze zahraničí nebude aktivace SIM fungovat.

Podporujete eSIM kartu?

Momentálně tento typ SIM karty nepodporujeme.

Data
Co se stane po vyčerpání datového balíčku (dosažení limitu FUP)?

O blížícím se vyčerpání datového balíčku vás budeme informovat prostřednictvím SMS. První SMS obdržíte při vyčerpání 90 % datového balíčku, druhou při jeho úplném vyčerpání.

Jakmile datový balíček zcela vyčerpáte, data vám přestanou fungovat. Můžete si však dokoupit jednorázový datový balíček nebo provést změnu tarifu, aby objem dat vyhovoval vašim potřebám.

Jak si dokoupit data v aktuálním měsíci?

Pokud jste váš standardní datový balíček již spotřebovali a potřebujete další data, můžete si objednat jednorázový datový balíček. Vámi zvolený objem dat můžete čerpat po dobu 30 dnů od zakoupení. Dokoupení lze provést i vícekrát v měsíci, maximálně však 2× v průběhu 24 hodin.

Pokud potřebujete navýšit váš datový balíček trvale, změnu jednoduše proveďte v Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Můj tarif. Přechod na jiný tarif lze objednat kdykoliv, ale změna se projeví vždy k 1. dni následujícího měsíce.

Mohu využívat 5G síť?

5G síť je k dispozici pouze u tarifů s datovým balíčkem nad 10 GB. Dané zařízení navíc musí tuto technologii podporovat. Díky 5G získáte rychlejší připojení k internetu, a to až do 500 Mb/s. Síť 5G však není dostupná na všech vysílačích.

Tarify a jejich nastavení
Jak si mohu změnit tarif?

Změnu tarifu je možné provést přímo v Klientské zóně. Stačí, když v aplikaci kliknete do sekce Mobil – Služby a v detailu svého telefonní čísla vyberete tlačítko Můj tarif. Tarif si můžete změnit jednou za měsíc. Změna bude provedena vždy k 1. dni následujícího měsíce.

Co když vyčerpám volné jednotky?

Po vyčerpání volných jednotek volání a SMS vám budou účtovány služby nad rámec tarifu dle aktuálně platného ceníku.

Jaké jsou podmínky užívání studentského tarifu?

Koncovým uživatelem tarifu PODA STUDENT může být pouze osoba do 26 let. Kontrola věku koncového uživatele může být vyžadována při objednávce služby a poté kdykoli v průběhu využívání mobilního tarifu PODA STUDENT.

Jak účtujete aktivaci/zrušení mobilního tarifu?

Za prvotní aktivaci nového telefonního čísla nic neplatíte. Deaktivační a jiné poplatky se řídí platným ceníkem PODY.

Nastavení SIM karty
Jak aktivovat SIM kartu?

SIM kartu aktivujete ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil – Služby. Vyberte telefonní číslo, které chcete aktivovat.

Jaké parametry mohu na SIM kartě upravovat?

Ihned po aktivaci vaší SIM karty si můžete nastavit:

Komunikační jazyk, uvítací roaming SMS, nastavení SMS, Premium služby, MMS, příchozí hovory, odchozí hovory, přesměrování hovorů, přidržení hovorů, skrytí identifikace volajícího, hlasovou schránku, jazyk hlasové schránky, upozornění na dosažení FUP limitu

Parametry si můžete nastavit v Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM karty.

Jak mohu svou SIM kartu pozastavit (např. z důvodu ztráty)?

SIM kartu lze pozastavit v Klientské zóně v sekci Pozastavení SIM. Další možností je nahlásit ztrátu nebo odcizení SIM karty osobně na našem Klientském centru a prokázat vaši totožnost, abychom mohli SIM kartu zablokovat. V případě ztráty o víkendu je nutné volat na Zákaznickou linku. Připravte si pro ověření Klientské číslo. Za aktivaci nové SIM karty účtujeme poplatek ve výši 99 Kč. Samozřejmě vám ponecháme původní číslo.

Co je to PIN kód?

Jedná se o přidělené bezpečnostní číslo pro konkrétní SIM kartu, které brání zneužití telefonu cizími osobami. PIN kód je součástí balení SIM karty. Najdete ho pod stíracím polem. Bez zadání tohoto kódu se karta nepřihlásí k síti. PIN si můžete kdykoliv libovolně změnit, tuto možnost najdete v menu svého telefonu.

Co je to PUK kód?

PUK kód je 8místný kód, který potřebujete při zablokování vaší SIM karty v případě třikrát chybně zadaného PIN kódu. PUK kód na rozdíl od PIN kódu nelze změnit. Pokud jej zadáte desetkrát špatně, karta se trvale zablokuje a není ji možné znovu aktivovat ani použít. V takovém případě lze pouze zažádat o výměnu SIM karty, která je zpoplatněna částkou 99 Kč.

Funkce
Chci používat skryté číslo. Jak mám postupovat?

Pro skrytí identifikace volajícího si nejprve v Klientské zóně zkontrolujte nastavení služby. Pokud ji máte povolenou, musíte skrytí identifikace volajícího rovněž nastavit ve vašem mobilním telefonu. Skrytí můžete nastavit na dočasné, trvalé nebo dočasně/trvale zakázáno. Tyto volby nastavíte v Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM.

Jak mohu zablokovat konkrétní telefonní číslo?

Většina chytrých telefonů umožňuje blokovat příchozí a odchozí hovory pro konkrétní čísla.

Jak funguje přidržení hovoru?

Přidržení hovoru znamená, že vás během hovoru upozorníme na další příchozí hovor, se kterým se můžete spojit, aniž by byl přerušen hovor původní. Pokud přijmete druhý hovor na lince, první bude dočasně přidržen. Jakmile hovor ukončíte, můžete zavěsit i druhý, nebo jej opět přijmout.

Jak nastavit přesměrování hovorů?

Nejprve povolte přesměrování v Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM. Poté si ho nastavte i na svém telefonu.

Co je to volací limit a jak ho nastavit?

Volací limit je celkový limit čerpání služeb pro volání v jednom zúčtovacím období.

Naleznete jej v Klientské zóně v záložce Mobil – Volací limity nebo Pevná linka – Volací limity (dle druhu poskytované služby).

Po vyčerpání 90 % vašeho volacího limitu vás na tuto skutečnost upozorníme zdarma prostřednictvím SMS zprávy. Po vyčerpání 100 % vašeho volacího limitu vás rovněž upozorníme zdarma prostřednictvím SMS. Při úplném vyčerpání volacího limitu jsou vám výše uvedené služby omezeny do konce zúčtovacího období, případně do navýšení volacího limitu úhradou zálohy. Příchozí SMS a volání na území ČR zůstávají v takovém případě funkční.

Navýšení volacího limitu provedete následovně. Uhraďte částku, o kterou chcete volací limit navýšit (v hodnotách dělitelných 100 Kč), v hotovosti nebo platební kartou na kterémkoli Klientském centru nebo převodem na některý z účtů. Jako variabilní symbol uveďte vaše klientské číslo nebo číslo zálohové faktury. O této skutečnosti je nutné nás předem upozornit, např. e-mailem.

V případě úhrady zálohy dojde k obnovení služeb a navýšení volacího limitu ihned po obdržení částky, o kterou se váš volací limit navýší. Pokud však u nás máte jiný neuhrazený závazek po splatnosti, pak je pro obnovení služeb nutné uhradit i veškeré dlužné částky.

Je k dispozici VoLTE?

Tato služba není momentálně dostupná. V dohledné době ji však plánujeme zprovoznit.

Hlasová schránka
Jak aktivovat hlasovou schránku?

Hlasová schránka je bezplatně dostupná služba, kterou si můžete aktivovat ve své Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM.

Kolik stojí volání do hlasové schránky?

Služba volání do vlastní hlasové schránky je účtována dle platného ceníku doplňkových mobilních služeb. V případě volání ze zahraničí bude cena za volání do hlasové schránky odpovídat ceně odchozího roamingu v dané zóně.

Dostanu nějaké upozornění na nový vzkaz v hlasové schránce?

Pokud máte v Klientské zóně aktivováno upozornění, ke každému novému vzkazu v hlasové schránce dostanete SMS oznámení.

Zapomněl jsem heslo do hlasové schránky. Můžu ho změnit?

Při volání do hlasové schránky si můžete vaše přístupové heslo nechat poslat prostřednictvím SMS. Po výzvě zadejte volbu Zaslat heslo a potvrďte pomocí ##. Jakmile vám dojde SMS s heslem, můžete opět volat hlasovou schránku a vyzvednout si zprávy. Heslo je vyžadováno při každém přístupu do schránky. Pokud jej zapomenete, opět lze heslo zaslat přes SMS.

Jak si vyzvednu vzkazy z hlasové zprávy?

Zavolejte na číslo +420 603 123 888 a dále postupujte podle instrukcí automatu.

Co je to registr zmeškaných hovorů a jak jej aktivovat?

Registr zmeškaných hovorů vás prostřednictvím SMS informuje, že se vám někdo snažil dovolat ve chvíli, kdy jste byli nedostupní (např. kvůli vypnutému telefonu, nedostupnému signálu či z jiného důvodu).

Registr zmeškaných hovorů si jednoduše aktivujete ve své Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM. Aktivaci ani provoz vám neúčtujeme.

SMS
Co je to Prémiová služba a kolik stojí?

Jedná se o prémiové volání nebo SMS, které jsou spojeny s čísly začínající 90xxx. Jsou zpoplatněny speciální sazbou (příkladem může být zakoupení jízdenek MHD, SMS do TV soutěží, poplatek za parkování).

Prémiové služby nejsou na SIM kartě aktivní automaticky – lze je aktivovat v Klientské zóně nebo osobně na některém z našich Klientských center. Po nastavení je služba na SIM kartě aktivní přibližně do jedné hodiny. Zablokování těchto služeb se provádí stejným způsobem.

Více se o prémiových SMS dočtete zde.

Co je to dárcovská SMS a kolik stojí?

Dárcovskou SMS můžete poslat na číslo 87777 na podporu projektů neziskových organizací. Za zaslanou SMS neplatíte. Obdržíte dárcovskou (potvrzovací) SMS právě z čísla 87777, za níž se účtuje částka ve výši daru (např. 30 Kč). Na konto vybraného projektu (v takovém případě) přijde nejméně 27 Kč, zbytek pokrývá náklady, které vznikají Fóru dárců, jeho technickému agregátorovi a mobilním operátorům.

Jsem v zahraničí a přijímám i odesílám SMS, kolik mě to bude stát?

Za příjem SMS v zahraničí nic neplatíte. Pokud během svého pobytu v zahraničí SMS zprávy odesíláte, cena za SMS je určena zemí a zónou, ve které se nacházíte. Podrobné informace o cenách SMS ze zahraničí naleznete v platném ceníku služeb.

MMS
Jak mohu přijímat a odesílat MMS a kolik to stojí?

Prostřednictvím MMS (Multimedia Messaging Service) můžete odeslat text, obrázek, ale i krátké video či zvukový záznam o maximální velikosti 300 kB.

Abyste mohli přijímat a odesílat MMS, je potřeba mít aktivována data a mít povolen datový provoz. Odesílání a příjem MMS se však na vašich placených spotřebovaných datech neprojeví. Cena MMS je stanovena dle platného ceníku mobilních služeb.

Mohu odesílat MMS ze zahraničí?

Máte-li aktivní roaming a vaše mobilní zařízení podporuje službu přijímání a odesílání MMS, odesílání MMS ze zahraničí není problém.

Pokud roaming aktivní nemáte, nastavíte jej ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM.

Roaming a mezinárodní volání
Co je to datový roaming?

Datový roaming vám umožňuje datové připojení v síti partnerského operátora v zahraničí. Bez datového roamingu vám data v zahraničí fungovat nebudou.

Jak aktivovat roaming?

Služby Roamingu lze aktivovat či zablokovat v Klientské zóně v sekci Mobil – Služby – Nastavení – Nastavení SIM. V případě aktivace či deaktivace Roamingu se výběr služby aktivuje do jedné hodiny po nastavení služby.

Jak nastavit datový roaming?

Datový roaming se aktivuje automaticky zakoupením datového balíčku. Cena datového roamingu závisí na množství dat, které si zvolíte.

Jak se mám vyvarovat nechtěnému roamingu?

Pokud bydlíte v blízkosti hranic, zkontrolujte si, přes jakou síť voláte. V rámci EU voláte vždy za stejné ceny jako v ČR.

Pokud se nacházíte poblíž hranic států EU a států mimo EU, můžete si ve vašem zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.

Pokud nechcete v zahraničí využívat data, lze je vypnout ve vašem telefonu.

Jak je to v zahraničí s audiotextovými službami a barevnými linkami?

Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání na tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a vyúčtuje.

Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?

Služby zahraničního poskytovatele odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte.

Vyúčtování a nastavení mobilních služeb
Kde najdu vyúčtování mobilních služeb?

Vyúčtování za každý uzavřený kalendářní měsíc naleznete v Klientské zóně v sekci Mobil – Vyúčtování.

Kde najdu údaje k úhradě mobilních služeb?

Údaje k úhradě mobilních služeb, výši částky a termín úhrady najdete na faktuře, kterou zasíláme na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě. Veškeré faktury najdete také v Klientské zóně.

Za jaké období jsou účtovány mobilní služby?

Mobilní služby jsou účtovány vždy za kalendářní měsíc.

Pokud vypovím internetové nebo TV služby, případně obě služby současně, ponechá mi PODA mobilní služby?

V případě, že nebudete mít mobilní tarif v kombinaci s internetem nebo TV (alespoň jednu aktivní službu), bude váš mobilní tarif od následujícího účetního období automaticky převeden z tarifní skupiny „s výhodou“ do klasického ceníku. Budete tedy platit standardní cenu. V případě, že o mobilní služby nebudete mít zájem, je nezbytné podat výpověď a mobilní službu ukončit. Telefonní číslo si však můžete přenést k jinému poskytovateli mobilních služeb.

Reklamace
Jak mohu podat reklamaci?

Pokud nesouhlasíte s vyúčtováním mobilních služeb, obraťte se na naše Klientské centrum nebo volejte na Zákaznickou linku pro další řešení. V Klientské zóně lze pro řešení použít kontaktní formulář.