Neutrácejte zbytečně, mějte výdaje pevně pod kontrolou!

Připravili jsme pro Vás nabídku velmi výhodných cen za volání a SMS nejen v síti PODA.

Služba volání je bonusem výhradně pro naše zákazníky. Být klientem PODA se vyplatí!

Vyberte si službu přesně pro sebe


Mobil
základ plus
0.59,-
0.79,-
1.49,-
1.49,-
1.49,-
none
none
60+1
Měsíční paušál 0,-
Chci tento tarif
Mobil
volně plus
0,-
0,-
1.49,-
1.49,-
1.49,-
none
none
60+1
Měsíční paušál 100,-
Chci tento tarif
Mobil
volně 100 plus
0,-
0,-
1.49,-
1.49,-
1.49,-
100
150MB
60+1
Měsíční paušál 200,-
Chci tento tarif
Mobil
základ online
0.59,-
0.79,-
3.49,-
1.49,-
1.49,-
none
3000MB
60+1
Měsíční paušál 400,-
Chci tento tarif
Mobil
volně všude
0,-
0,-
0,-
0,-
1.49,-
none
1500MB
none
Měsíční paušál 750,-
Chci tento tarif

 


* jednotka = 1 volná minuta volání nebo 1 volná SMS do jakékoliv mobilní sítě či na pevnou linku

Volání je doplňková služba pro naše klienty! Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktovat nás můžete písemně nebo využijte zákaznickou linku

844 844 033 nebo 730 430 430

Doplňkové služby

  • Možnost zachování stávajících telefonních čísel
  • Zdarma on-line okamžitý podrobný výpis hovorů
  • Služba CLIP - identifikace volajícího
  • Automatické přesměrování, podmíněné přesměrování
  • Přesměrování na více čísel
  • Sériové linky
  • Možnost předávání/přepojování hovorů
  • Více hovorů současně
  • Identifikace zmeškaných hovorů přímo na telefonu


VOLEJTE S PODOU BEZ LIMITŮ

Máme pro Vás nachystány zajímavé datové balíčky a volání, nechejte se hýčkat Podou. Jestli jsme Vás zaujali, ozvěte se nám na zákaznickou linku 844 844 033.

SLEDUJTE TELKU V MOBILU

Podívejte se z Vašeho tabletu, počítače nebo smartphonu, notebooku nebo tabletu na velký přehled TV programů díky naší bezplatné aplikaci PODAnet.TV a zároveň využijte i další funkce. Své oblíbené pořady si můžete vychutnat, i když nebudete na Wi-Fi síti, ale třeba na mobilním připojení k internetu.


Poda NET.TV

Poda mobil - ideální (nejen) pro rodiny

MMS do všech sítí 4,- (1 MMS)
Data 150 MB, GPRS/EDGE/3G 65,- (1 kB)
Data 300 MB, GPRS/EDGE/3G 120,- (1 kB)
Data 600 MB, GPRS/EDGE/3G 220,- (1 kB)
Data 1200 MB, GPRS/EDGE/3G 330,- (1 kB)
Data 1500 MB, GPRS/EDGE/3G 375,- (1 kB)
Data 3000 MB, GPRS/EDGE/3G 400,- (1 kB)
  • Volné jednotky a bezplatné volání v síti PODA
  • ZDARMA aktivace SIM karet v hodnotě 99,- dle jednotlivých tarifů
  • Minimální ceny mobilních služeb v EU (viz. WORLD ROAMING)
  • S našimi tarity už nemusíte hlídat výdaje. Díky volným jednotkách se PODA Mobil zcela přizpůsobí Vašim zvyklostem nebo momentálním potřebám.
  • Přenos čísla ZDARMA
  • 99,- poplatek za vystavení další či nové SIM karty v případě ztráty nebo odcizení
  • 99,- reaktivační poplatek v přípradě pozastavení SIM karty
  • LTE lze kombinovat v KLIENTSKÉ ZÓNĚ za 15,- měsíčně, u datových balíčků nad 1200 MB ZDARMA
  • Fakturována je první minuta hovoru, poté se hovorné účtuje po vteřinách

Často kladené otázky k volání

Mobilní volání +
  • Jaké služby mám na SIM ihned po aktivaci? +

    Komunikační jazyk
    Příchozí a odchozí hovory
    Přesměrování a přidržení hovorů
    Skrytí identifikace volajícího
    Povolení SMS
    MMS
    Uvítací roaming SMS
    Premium služby (nejsou automaticky aktivní)
    Limit v Kč pro roamingová data
    Upozornění na dosažení FUP limitu
    Hlasovou schránku a nastavení jazyka hlasové schránky

Data +
  • Chci data do mobilu, co mám dělat? +

    Stačí si zvolit náš PODA datový tarif s balíčkem dat dle uvážení. Informace o cenách naleznete v ceníku.

  • Jak mohu navýšit objem dat, anebo dokoupit další data? +

    Navýšení datového balíčku může být zcela automatické. Pokud vyznačíte v Klientské zóně POKRAČOVAT, pak budete moci bez snížení rychlosti využívat data i nadále. Za data nad rámec sjednaného balíčku zaplatíte jednotkovou cenu vašeho tarifu za každý spotřebovaný MB. Pokud vyznačíte UKONČIT, čerpání dat vám zastavíme při dosažení

  • Jak se dozvím o vyčerpání svého datového limitu? +

    Jakmile spotřebujete 85 % dat z vašeho zakoupeného balíčku, obdržíte od nás SMS upozornění. Jakmile vyčerpáte 100 % dat z vašeho balíčku data vám přestanou fungovat.

  • Jak získám další data ke svému tarifu a jak je zaplatím? +

    Navýšení datového balíčku může být zcela automatické. Zvolíte-li v Klientské zóně POKRAČOVAT, pak budete moci bez snížení rychlosti využívat data i nadále. Za data nad rámec sjednaného balíčku zaplatíte jednotkovou cenu vašeho tarifu za každý spotřebovaný MB. Pokud zvolíte UKONČIT, čerpání dat vám zastavíme při dosažení objednaného objemu. Vždy vám nejprve pošleme SMS, abyste se mohli včas rozhodnout. Povolená data nad rámec zakoupeného balíčku zaplatíte na konci zúčtovacího období v rámci vyúčtování za mobilní služby.

  • Převádějí se nevyčerpaná data do dalšího měsíce? +

    Nevyčerpaná data se nepřevádějí. Platí od prvního do posledního dne v měsíci. Prvního dne dalšího měsíce platí opět datový balíček podle vaši volby. Měsíční cena balíčku je účtována v plné výši i v případě že nevyčerpáte celkový objem zakoupených dat.

  • Jak mi budou účtována data po vyčerpání základního objemu z tarifu? +

    Zvolíte-li v Klientské zóně POKRAČOVAT, pak budete moci bez snížení rychlosti využívat data i nadále. Za data nad rámec sjednaného balíčku zaplatíte jednotkovou cenu vašeho tarifu za každý spotřebovaný MB. Pokud zvolíte UKONČIT, čerpání dat vám zastavíme při dosažení objednaného objemu. Vždy vám nejprve pošleme SMS abyste se mohli včas rozhodnout.

  • Přišla mi SMS o vyčerpání 85 % datového limitu, co to znamená? +

    Oznamovací SMS vám přijde v případě, že už máte prosurfováno 85 % dat ze svého balíčku. Je to upozornění na blížící se úplné vyčerpání dat z vašeho balíčku. Poté bude na vás, zda v Klientské zóně umožníte další čerpání dat nad rámec balíčku, nebo dáte dočasně ukončit data a data vám do konce měsíce nepoběží vůbec. SMS oznámení od nás obdržíte i v případě úplného vyčerpání vašeho datového balíčku.

  • Chci používat Mobilní internet v notebooku, co budu potřebovat? +

    Pro použití mobilního internetu v notebooku potřebujete pouze modem a SIM kartu s vhodným datovým tarifem.

  • Zvládnu s internetem v mobilu totéž co při pevném připojení? +

    Byť se technologie mobilního internetu stále vyvíjí a rychlost stoupá, mobilní internet má svá omezení oproti pevnému připojení. Nejdůležitější je asi obvyklé omezení maximálních přenesených dat, tedy FUP které je limitováno vašim datovým balíčkem. Přestože umožňujeme přikoupení dalších dat, možnosti mobilního internetu nejsou shodné s pevným připojením. Dle technologie a dostupnosti se samozřejmě bude lišit také faktická rychlost. n obvyklou práci, kontrolu e-mailů, brouzdání po internetu je mobilní internet v pořádku, ale také může záviset na zařízení, které používáte, chcete-li stahovat nebo streamovat filmy, zvláště v HD kvalitě, nebo hrát online hry s požadavkem na rychlou odezvu, internet v mobilu není pro vás. Ale jistě jej využijete na výletě, kdy se budete potřebovat podívat na mapu, nebo přečíst nějakou zajímavost.

  • Chci používat Mobilní internet v tabletu, co budu potřebovat? +

    Pro použití mobilního internetu v tabletu potřebujete pouze SIM s datovým tarifem a tablet, který mobilní data podporuje.

  • Zvládnu s internetem v tabletu totéž co při pevném připojení ? +

    Internet v tabletu je pro práci a surfování komfortnější než totéž v mobilu. Ale i zde platí podobná omezení jako jsme vypsali v kapitole Zvládnu s internetem v mobilu totéž co při pevném připojení ? Zejména FUP, dostupnost signálu a různá rychlost.

  • Mohu v tabletu používat LTE ? +

    Ano, máte-li LTE aktivováno a vaše zařízení tuto technologii podporuje, nic vám snad kromě lokální nedostupnosti v používání LTE nebrání.

  • K čemu slouží datový roaming ? +

    Datový roaming vám dovoluje datové připojení v síti partnerského operátora v zahraničí, se kterým máme smlouvu. Prakticky bez datového roamingu vám data v zahraničí fungovat nebudou.

  • Co je datový roamingový balíček a jak si jej nastavím? +

    Nastavení, tedy povolení datového roamingu lze aktivovat na svém účtu v Klientské zóně. Abyste mohli bez obav z vysokých účtů používat data v zahraničí, doporučujeme zakoupení datových roamingových balíčků. Datový balíček je aktivace určitého objemu dat na vaši SIM platný v zahraničí s pevně danou dobu platnosti (obvykle 30dnů). Cena závisí na množství dat, které si zvolíte. Rychlost připojení v zahraničí závisí na typu zařízení, které používáte, dané lokalitě a momentální vytížeností sítě. Tarifikace je 1kB v EU, mimo EU 10kB.

  • Jak na připojení k internetu v zahraničí (datový roaming) +

    Pokud máte aktivní datový balíček z naší nabídky a máte aktivovaný datový roaming, vše vám bude fungovat. O cenách datových balíčků a způsobech účtování doporučujeme ceník roamingových dat.

  • Mám obavu z velké spotřeby dat v zahraničí – lze nastavit limit na spotřebu dat v zahraničí? +

    Limit lze nastavit od 0 do 15 000,- Kč. Platí vždy od prvního připojení v zahraničí až do konce účtovacího období. Nastavení limitu a jeho aktivace v Klientské zóně je zdarma.

  • Co mám udělat, abych mohl sledovat mobilní televizi? +

    Společnost PODA nabízí ke sledování televize službu PODA net TV. Pro naše zákazníky je ZADARMO. Nejprve je potřeba ve svém klientském centru aktivovat zařízení, stáhnout si pro zařízení s operačním systémem nebo do chytrého telefonu aplikaci. Po zadání párovacího kódu můžete využívat službu Poda net.TV naplno. Upozorňujeme, že sledování televize výrazně spotřebovává data. Doporučujeme proto připojení prostřednictvím wifi.

  • Je mobilní televize chytrá televize? Jaké mi nabízí funkce? +

    Naše služba PODA net.TV vám zdarma nabízí širokou nabídku programů. K dispozici máte také plnohodnotný archiv 48h nazpět.

Vyúčtování a platby +
  • Za jaké období jsou účtovány mobilní služby? +

    Mobilní služby jsou účtovány za kalendářní měsíc. Tedy od 1. dne v měsíci do posledního dne daného měsíce. Vyúčtování obdržíte vždy z kraje následujícího měsíce.

  • Je možné sloučit více karet na jeden zákaznický účet? +

    Pod jedním účtem můžete mít více SIM karet. Vyúčtování mám bude přicházet souhrnné za všechna čísla dohromady s rozpisem jednotlivých útrat.

  • Kde najdu vyúčtování? +

    Výši částky vyúčtování, údaje a termín úhrady naleznete na faktuře, kterou vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou ve vaší smlouvě. Budeme rádi, když nám obratem oznámíte případné změny vašich kontaktů, abyste předešli případným nesrovnalostem.

  • Jak mi budete účtovat data po vyčerpání základního objemu z tarifu? +

    Pokud jste si v Klientské zóně vyznačili možnost Pokračovat, pak budete moci bez snížení rychlosti využívat data i po vyčerpání základního objemu. Za data nad rámec sjednaného balíčku zaplatíte jednotkovou cenu vašeho tarifu za každý spotřebovaný MB – je to ještě aktuální?. Pokud však vyznačíte Ukončit, čerpání dat vám zastavíme při dosažení objednaného objemu. Vždycky vás předem prostřednictvím SMS upozorníme, abyste se mohli správně rozhodnout.

  • Smlouvu už mám skoro rok, co s prodloužením smlouvy? +

    Nemusíte dělat vůbec nic, vaše smlouva se automaticky prodlužuje. Naše služby budete získávat i nadále v rozsahu, na kterém jsme se společně dohodli.

  • Tento měsíc jsem nedostal vyúčtování, co mám dělat? +

    Vaše vyúčtování si můžete zobrazit a stáhnout z vaší Klientské zóny pod vyúčtováním. Také můžete zavolat na naši Klientskou linku a my vám vyúčtování pošleme, nebo nás osobně navštivte v nejbližším Klientském centru.

  • Nesouhlasím s částkou na faktuře, chci vyúčtování reklamovat. Jak to mám udělat? +

    Pokud nesouhlasíte s vyúčtováním, které jsme vám zaslali, doporučujeme se obrátit na naše Klientské centrum, nebo zavolat Klientskou linku pro další řešení. V Klientské zóně lze také použít kontaktní formulář na zákaznické centrum.

SLUŽBY SÍTĚ +
  • Je možné používat službu přesměrování hovorů? +

    Přesměrování hovorů je spíše záležitostí vašeho mobilního telefonu. Pokud váš přístroj přesměrování hovorů umožňuje, informace o tom jak přesměrování hovorů nastavit naleznete v příručce na ovládání vašeho telefonu. Síť PODA přesměrování hovorů umožňuje. Nastavení povolení přesměrování můžete udělat v Klientské zóně.

  • Jakým způsobem mohu nastavit přesměrování hovorů? +

    Přesměrování hovorů je spíše záležitostí vašeho mobilního telefonu. Pokud váš přístroj přesměrování hovorů umožňuje, informace o tom jak přesměrování hovorů nastavit naleznete v příručce na ovládání vašeho telefonu. Síť PODA přesměrování hovorů umožňuje, nastavení povolení přesměrování si zkontrolujte v nastavení SIM v Klientské zóně.

  • Nechci, aby mi volala cizí čísla, chci je zablokovat, jak na to? +

    Příchozí hovory lze blokovat pouze na telefonu (podle typu telefonu, velká část chytrých telefonů toto umožňuje). PODA Mobil neposkytuje službu blokace hovorů z určitých čísel. Lze pouze zjistit tel. číslo a identifikaci.

  • Chci používat skryté číslo +

    Pro skrytí identifikace volajícího si nejprve v klientské zóně zkontrolujte nastavení služby. Pokud ji máte povolenou, dále ji je potřeba před hovorem nastavit ve vašem mobilním telefonu. Skrytí můžete nastavit na dočasné, trvalé nebo dočasně / trvale zakázáno. Tyto volby se nastavují v Klientské zóně.

  • Jak funguje služba přidržení hovoru? +

    Přidržení hovoru znamená že vás během hovoru upozorníme na další příchozí hovor, se který se můžete spojit, aniž by byl přerušen hovor původní. Pokud přijmete 2. hovor na lince, první bude dočasně přidržen. Jakmile hovor ukončíte, můžete zavěsit i druhý, nebo jej opět přijmout.

SIM +
  • Jaké parametry je možné na SIM kartě nastavit? +

    Technické parametry na SIM kartě lze nastavit v samoobslužné Klientské zóně, potvrzenou e-mailovou komunikací, nebo osobně na Klientském centru.

    Dále se jedná o tyto parametry:
    Komunikační jazyk
    Uvítací roaming SMS
    Povolení SMS
    Prémium služby MMS
    Příchozí hovory
    Odchozí hovory
    přesměrování hovorů
    Přidržení hovorů
    Skrytí ID volajícího
    Hlasová schránka
    Jazyk hlasové schránky
    Limit v Kč pro roamingová data

  • Lze pozastavit SIM kartu na dobu určitou a za jakých podmínek? +

    SIM kartu lze pozastavit na dobu určitou. Pozastavení lze provést v Klientské zóně v sekci Pozastavení SIM. Zpětná reaktivace SIM karty je zpoplatněna jednorázově ve výši 99,-

  • Podporují PODA SIM karty elektronické bankovnictví přes SIM kartu (SIM toolkit)? +

    SIM karty PODA tuto službu nepodporují

  • Jak funguje přenos čísla k PODA? +

    Pro přenos mobilního čísla od stávajícího operátora od Vás budeme potřebovat tzv. ČVOP (číslo výpovědi vašeho opuštěného operátora), které Vám sdělí současný mobilní operátor.

SMS a MMS +
  • Jak mohu aktivovat / zablokovat Prémiové služby? +

    Prémiové služby nejsou automaticky na SIM kartě aktivní. Aktivovat si je můžete osobně na Klientském centru nebo nastavením v Klientské zóně. Po nastavení je služba na SIM kartě aktivní zhruba do jedné hodiny. Zablokování těchto služeb se provádí stejným způsobem.

  • Kolik stojí Premium SMS? +

    Jedná se o prémiové volání nebo SMS, které jsou spojeny s čísly začínající na 90xxx a jsou zpoplatněny speciální sazbou. Příkladem těchto služeb může být zakoupení jízdenek MHD, SMS do TV soutěží, poplatek za parkování, apod.

  • Co jsou dárcovské SMS a jak je odesílat? +

    Pokud máte chuť podpořit (různé, zpravidla charitativní) projekty, nemusíte vypisovat složenky nebo zadávat bankovní příkazy. Pro zaslání menších příspěvků stačí poslat DMS – dárcovskou SMS. Dárcovské SMS (DMS Donors Message Service) jsou nástrojem pro velmi rychlé poskytnutí daru, možností, jak přispět na určitou aktivitu skrze placenou SMS zprávu. Je to nejjednodušší a průhledný způsob, jak pomoci zvolené věci. Cena DMS je 30,-Kč, příjemce vaší pomoci obdrží 28,50,-Kč.

    SMS posílané na číslo 87777 jsou tzv. dárcovské SMS. Jedná se SMS posílané na podporu projektů neziskových organizací. SMS, kterou odesíláte, neplatíte. Zpět na váš mobil obdržíte dárcovskou (potvrzovací) SMS z čísla 87777, která stojí 30,- Kč. Na konto projektu jde nejméně 27,-Kč a zbytek, necelé 3,- Kč, pokrývá náklady, které vznikají Fóru dárců a jeho technickému agregátovi. Mobilním operátorům nehradíte nic.

  • Dají se zablokovat SMS z určitého čísla? +

    Blokovat příchozí SMS je možné pouze v tom případě, pokud tuto funkci podporuje váš mobilní telefon. Informaci o této možnosti naleznete v návodu vašeho mobilního telefonu.

    U telefonů, které tuto funkci podporují, stačí zpravidla podržet prst na zprávě od odesílatele, kterého chceme zablokovat a v nabízeném menu se ukáže položka „Přidat do odmítnutých“ či „Přidat do čísel spamu“. Lišit se však může text pro vstup do blokování, ale i způsob zrušení blokování u jednotlivých typů telefonu.

  • Jak dlouho asi trvá, než dojde odeslaná zpráva příjemci? +

    Zpracování vaši odeslané SMS probíhá téměř okamžitě. Dobu faktického doručení do zařízení příjemce může ovlivnit značné množství faktorů, jako například: Nedostupnost kvůli vypnutému nebo vybitému zařízení příjemce, pohyb příjemce v oblasti bez pokrytí signálem. V takovém případě bývá zpráva doručena ihned po „oživení“ zařízení příjemce v síti. Za optimálních okolností však příjemce SMS zprávu obdrží v řádech sekund až minut.

  • Nedaří se mi odesílat SMS co mám dělat? +

    Mezi nejčastější příčiny patří:
    Nedostupnost signálu nebo chyba komunikace se sítí. Doporučujeme zkontrolovat ukazatel, pokud se zdá být signál v pořádku, restartujte své zařízení.
    Zkontrolujte si nastavení vašeho zařízení a ověřte správnost čísla SMS centra v nastavení SMS.
    Zkontrolujte správnost čísla, kam posíláte SMS
    Vyzkoušejte vaši SIM a odeslání SMS z jiného telefonu pro zjištění kde je chyba.
    Pokud při testu vaši SIM v jiném zařízení potíže přetrvávají, zavolejte na naši Zákaznickou linku, nebo navštivte některé z našich Klientských center.
    V případě podezření že je chyba ve vašem mobilním zařízení, doporučujeme obrátit se na výrobce

  • Nepřicházejí mi SMS, co mám dělat? +

    Zkontrolujte, zda nemáte plnou paměť pro přijaté SMS. Případně zkuste zapnout a vypnout telefon – je možné, že telefon chybně komunikuje se sítí. Pokud toto nepomůže, kontaktujte naši Zákaznickou linku, nebo navštivte některé z našich Klientských center.

  • Jsem v zahraničí a přijímám i odesílám SMS, kolik mě to bude stát? +

    Za příjem SMS v zahraničí nic neplatíte. Pokud během svého pobytu v zahraničí SMS zprávy i odesíláte, cena za jednotlivou SMS je určena zemí a Zónou ve které se nacházíte. Podobné informace o cenách SMS ze zahraničí naleznete v ceníku.

  • Co jsou to MMS? +

    Multimedia Messaging Service - MMS neboli multimediální zprávy. Prostřednictvím MMS můžete odeslat text, obrázek, ale i krátké video či zvuk do celkové maximální velikosti 300kB.

  • Kolik mě bude stát posílání MMS ze zahraničí? +

    Cena MMS závisí na tarifu, který máte nastavený. Více informací o cenách naleznete v ceníku.

  • Mohu ze zahraničí odesílat MMS? +

    Máte-li zapnutý a aktivní roaming a vaše mobilní zařízení službu příjmu a odesílání MMS podporuje, odesílání MMS ze zahraniční nebude problém.

  • Obdržel jsem zprávu, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat? +

    Zkontrolujte si nastavení telefonu, zda máte aktivní službu MMS a povolené datové služby GPRS/EDGE. Je také možné, že máte plnou paměť telefonu.

  • Mohu MMS odesílat a přijímat, přestože to můj telefon neumí, nebo není správně nastaven? +

    Pokud vaše mobilní zařízení není správně nastaveno, odeslat ani přijmout MMS nepůjde. Pokud je problém pouze v nastavení, obraťte se na naše Kontaktní centrum nebo Zákaznickou linku.

  • Jak nastavím telefon pro příjem a odesílání MMS? +

    Jestliže jste si pořídili nové mobilní zařízení, které není nastaveno pro používání našich služeb a nefunguje vám odesílání ani příjem MMS, obraťte se na naši Zákaznickou podporu nebo navštivte naše Klientské centrum. Případně kliknutím na vypsané odkazy si můžete vaše zařízení zkusit nastavit sami. MMS krok za krokem,Nastevení MMS

  • Kolik stojí posílání SMS a MMS z a do ciziny? +

    Cena závisí na tom, z / do jaké země SMS nebo MMS posíláte a také na tarifu, který máte nastavený. Více informací o cenách MMS včetně cen SMS naleznete v ceníku. MMS krok za krokem,Nastevení MMS

  • Co může být obsahem MMS? +

    Pomocí MMS zprávy můžete poslat obrázky, text, krátké video nebo zvukový záznam. Obsah v rámci MMS lze i kombinovat. Pozor však na velikost. Maximální MMS je do 300kB a ne všechna zařízení maximální velikost podporují.

  • Kolik souborů můžu ke zprávě připojit? jaká je jejich maximální velikost? +

    Do MMS zprávy můžete připojit i více souborů, většina běžných zařízení např. obrázky zkomprimuje (zmenší) tak, aby se pomocí MMS daly odeslat. Čím více souborů však připojíte, tím více je potřeba je zmenšit, aby byla dodržena celková maximální velikost MMS, tedy 300kB.

  • Odebírá MMS data? +

    Abyste mohli přijímat a odesílat MMS, je potřeba mít data aktivována a povolen datový provoz. Odesílání a příjem MMS se však na vašich placených spotřebovaných datech neprojeví.

  • Můj telefon nepodporuje MMS, mohu si přijatou MMS prohlédnout jinak? +

    Aktuálně jinou možnost zobrazení MMS nenabízíme.

Nastavení telefonu a SIM +
  • Co je PIN a PUK a k čemu slouží? Jak je zjistím? +

    Jsou to přidělená bezpečnostní čísla pro konkrétní SIM kartu, která zabraňují zneužití telefonu cizími osobami. PIN kód i PUK kód jsou součástí balení SIM karty.

    Kódy jsou uvedeny přímo na kartičce, ze které se SIM vylomí. Najdete je pod stíracími poli. PIN Kód je 4místný kód, který umožňuje používat SIM kartu jen oprávněnými osobami. Bez zadání tohoto kódu se karta nepřihlásí k síti. PIN si můžete kdykoliv libovolně změnit, tuto možnost najdete v menu svého telefonu.

    PUK kód je 8místný kód, pomocí kterého lze dohledat vaši SIM kartu. Také jej potřebujete při zablokování vaši SIM chybou 3 špatně zadaného PIN kódu. Kód PUK je dále potřeba při přenosu čísla k jinému operátorovi. PUK kód oproti PIN kódu nelze změnit. Pokud jej zadáte 8x špatně, karta se trvale zablokuje a není ji možné znovu aktivovat ani použít. V takovém případě lze pouze zažádat o výměnu karty SIM, která může být zpoplatněna.

  • Zadal jsem 3x chybně PIN, kde najdu kód PUK, který je po mě požadován? +

    Pokud byl zadán 3x chybně PIN, vaše SIM karta je zablokovaná. K odblokování je potřeba právě kód PUK. Kód PUK je na plastové kartičce, ze které jste si vyloupli vaši SIM. Najdete jej po setření stíracího pole vedle popisku PUK 1.

  • Jak mohu nastavit telefon, aby využíval pouze 2G síť? +

    Informace o nastavení 2G sítě naleznete v příručce na ovládání vašeho telefonu. Obecně je tato volba u telefonu s operačním systémem v nastavení, ve volbách a nastavení sítě. Jestliže jste si pořídili nové mobilní zařízení, které není nastaveno pro používání našich služeb a nefunguje vám odesílání ani příjem MMS, obraťte se na naši Zákaznickou podporu nebo navštivte naše Klientské centrum. Případně kliknutím na vypsané odkazy si můžete vaše zařízení zkusit nastavit sami. Odkaz na t-mobile
    Odkaz na t-mobile

  • Jak mohu zapnout anebo vypnout mobilní data v telefonu s operačním systémem?+

    Informace o zapnutí nebo vypnutí mobilních dat najdete v příručce na ovládání vašeho telefonu.

  • Jak si mohu nastavit připojení k internetu v telefonu?+

    Informace o zapnutí nebo vypnutí mobilních dat najdete v příručce na ovládání vašeho telefonu.

  • Jak zapnu / vypnu WIFI v telefonu?+

    Zapnutí a vypnutí WIFI se liší dle systému, který je na mobilním telefonu nainstalován. Informace o této funkci naleznete v příručce na ovládání vašeho telefonu.

  • Jak si mohu aktivovat / zablokovat hlasovou schránku?+

    Aktivaci a zablokování hlasové schránky si můžete sami nastavit ve své Klientské zóně pod mobilními službami, nebo můžete zavolat na naši Zákaznickou linku.

  • Jak mohu nastavit přesměrování hovorů?+

    Přesměrování hovorů závisí na vašem mobilním telefonu. Více informací by mělo být uvedeno v příručce na ovládání vašeho mobilního telefonu.

LTE (Long Term Evolution) +
  • Co je LTE ? +

    LTE (Long Term Evolution) je technologie, která navazuje na současnou 3G síť a přináší vylepšení hned v několika ohledech. Kromě značného navýšení rychlosti v obou směrech, zlepšuje kvalitu běžných hovorů za stejnou cenu dle vašeho tarifu a bez spotřeby dat. Na technologii LTE je teoreticky možno dosáhnout rychlosti až 225Mb/s pro stahování a 57,6Mb pro odesílání a to s nižší latencí. V praxi bude maximální dosažená rychlost vzhledem k vysoké agregaci samozřejmě o poznání nižší. Aktuálně se jedná o technologii dovolující přenos hovorů v nejvyšší kvalitě bez okolních ruchů, rychlejší spojení a možnost volat i surfovat zároveň.

  • Chci aktivovat LTE, co mám udělat? +

    Abyste LTE mohli využívat, potřebujete mobilní zařízení, které LTE podporuje a paušál s daty. Pak stačí jen být v místě pokrytém LTE a je to.

  • Podporují PODA SIM karty elektronické bankovnictví přes SIM kartu (SIM toolkit)? +

    SIM karty PODA tuto službu nepodporují

  • Proč bych si měl pořídit LTE telefon, má LTE budoucnost? +

    LTE v současnosti představuje nejmodernější a nejkvalitnější způsob volání. Jsme přesvědčeni, že s přibývající podporou v telefonech se LTE technologie v budoucnu stane hlavní technologií pro volání.

Tato služba je poskytována pouze v kombinaci s televizními službami nebo s připojením k internetu.

Nabízíme kvalitní telefonní linku za výrazně nižší ceny než konkurence. Díky poskytování pouze na vlastní přístupové síti je zaručena vysoká kvalita a spolehlivost služby.

Tarif pevné linky

Silný provoz (7-19h) Slabý provoz (19-7h)
Místní a meziměstské volání 0.83,- 0.48,-
Volání do mobilních sítí ČR 1.94,- 1.94,-
Volání do sítí PODA ZDARMA ZDARMA
Tarifikace pro místní a meziměstské volání 120+1
Tarifikace pro hovorné do domácích sítí 60+1
Tarifikace pro hovorné do zahraničních sítí 60+1

*v ceně měsíčního paušálu je zahrnut kredit 50 kč na hovorné. Přidělení volného kreditu 50 Kč se vztahuje na všechny klienty využívající internetové a TV služby PODA. Změna konfigurace IP telefonu (změna jména, rychlé volby, povolení přístup, aj.) je účtována 300Kč/úkon. Kompletní ceník VoIP včetně cen volání do zahraničí naleznete zde.

Měsíční paušál* 30,-
Chci pevnou linku

Volání je doplňková služba pro naše klienty! Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktovat nás můžete písemně nebo využijte zákaznickou linku

844 844 033 nebo 730 430 430

Více o akčních balíčcích TV a internetu!

Doplňkové služby a příslušenství k pevné lince

  • Možnost zachování stávajících telefonních čísel
  • Zdarma on-line okamžitý podrobný výpis hovorů
  • Služba CLIP - identifikace volajícího
  • Automatické přesměrování, podmíněné přesměrování
  • Přesměrování na více čísel
  • Sériové linky
  • Možnost předávání/přepojování hovorů *
  • Více hovorů současně *
  • Identifikace zmeškaných hovorů přímo na telefonu *

* pouze s použitím IP telefonu

Ceník mobilních služeb PODA v zahraničí

World roaming

Volání je doplňková služba pro naše klienty! Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktovat nás můžete písemně přes poptávkový formulář nebo využijte zákaznickou linku

844 844 033 nebo 730 430 430

Co je to ten roaming? +

Roaming je poskytování telekomunikačních služeb účastníkovi v jiné síti (v jiné zemi) než kde má účastník zaregistrované své telekomunikační služby. Využívá se vždy, když si ze zahraničí chcete ze svého českého čísla zavolat, poslat SMS, nebo se připojit k síti Internet. Bez aktivovaného Roamingu se v zahraničí nikam nedovoláte a ani nikdo vám (mimo linek tísňového volání).

Kdy roaming využiji? +

Roaming je potřeba pro správnou funkci vašich mobilních služeb (volání, SMS, MMS, data) když budete v zahraničí. O volání v roamingu více ve Volám ze zahraničí na české číslo v ČR, Volám ze zahraničí na zahraniční číslo, V zahraničí mám příchozí hovor, Kolik mě přijetí hovoru bude stát?

Kde si mohu aktivovat Roaming? +

Službu Roaming lze aktivovat ve vaši Klientské zóně, nebo osobně na našem Klientském centru. Stejným způsobem lze rovněž službu zablokovat. Služba je aktivní do jedné hodiny od nastavení povolení služby. Služba Roaming a datový roaming není automaticky aktivovaná s aktivací SIM karty.

Co zkontrolovat před cestou do zahraničí? +

Doporučujeme zkontrolovat povolení Roamingu, služba není automaticky aktivovaná s aktivací SIM karty. Pokud budete v zahraničí potřebovat i připojení k internetu, zkontrolujte navíc také aktivaci datového roamingu.

Jsem v zahraničí a přestal mi fungovat roaming, co mám dělat? +

Ověřte, že v telefonu a na SIM nemáte zablokovaný roaming. Nastavení roamingu u svého čísla najdete na svém účtu v Klientské zóně. Ve svém telefonu v nastavení si zkontrolujte, že máte roaming povolený. Zde lze také povolit i datový roaming (pokud nevyužíváte, nechejte vypnutý)
Ujistěte se, že jste v lokalitě, kde je pokrytí signálem
Je možné, že váš telefon nepodporuje frekvence, které používá operátor v dané zemi. Jaké frekvence podporuje vaše zařízení se dočtete v technické specifikaci vašeho telefonu, nebo na stránkách výrobce.
Ujistěte se, že nemáte omezené služby kvůli prodlení s platbou vyúčtování. Stav úhrad lze zkontrolovat v Klientské zóně. Je-li tomu tak, služby co nejdříve uhraďte, poté vám obratem omezení zrušíme.
Zkontrolujte v nastavení vašeho zařízení automatickou volbu sítě.
Pokud jste vše zkontrolovali a je v pořádku, doporučujeme vypnout a zapnout telefon.
Jestliže roaming stále nefunguje, může se jednat o potíže v síti operátora, kterého právě používáte. Zkuste přes ruční výběr sítě vybrat jiného roamingového partnera. Pro přihlášení k jiné síti může být nutné výběr potvrdit i několikrát za sebou. Doporučujeme následně vypnout a zapnout vaše mobilní zařízení.

Jak je to s roamingem na lodích a trajektech. Do jaké zóny patří? +

Roamingový provoz na lodích (velké zaoceánské, výletní lodě, trajekty atd.) se účtuje dle ceníku pro 3. zónu.

Ceník volání do zahraničí naleznete

Ceník ke stažení

Volání je doplňková služba pro naše klienty! Zaujala Vás naše nabídka? Kontaktovat nás můžete písemně přes poptávkový formulář nebo využijte zákaznickou linku

844 844 033 nebo 730 430 430

Volám z ČR do zahraničí na české číslo +

Pokud jste v ČR a voláte na české číslo, které je momentálně v zahraničí, řídí se cena volání, SMS či MMS ceníkem vašeho domácího tarifu. Volání vás bude stát stejně, jako byste volali v rámci České Republiky. Během hovoru čerpáte volné minuty ze svého domácího tarifu. Zákazník v zahraničí zaplatí cenu příchozího hovoru podle svého roamingového tarifu a země, ve které se nachází. Před voláním se ujistěte, že máte před číslem českou předvolbu +420.

Volám z ČR do zahraničí na zahraniční číslo +

K volání do zahraničí nemusíte nic aktivovat, ani nastavovat. Stačí zadat celé zahraniční volané číslo, včetně mezinárodní předvolby země kam voláte, např. +44 xxx xxx pro Velkou Británii a volat. Nejprve se ale podívejte, do kterého regionu spadá země, do které voláte. Podle toho se liší sazba za 1min hovoru. Zde je ceník pro volání do zahraničí.

Volám ze zahraničí na české číslo v ČR +

V takovém případě voláte v rámci Roamingu. Cena za 1min odchozího volání z cizí země se řídí ceníkem pro odchozí volání v rámci Roamingu. Cena sazby odchozího volání se liší dle regionu, do které země, ve které se nacházíte spadá. Přehled cen pro jednotlivé země a regiony.

Volám ze zahraničí na zahraniční číslo +

Voláte-li z cizí země na zahraniční číslo téže země, nebo země stejného regionu / zóny, cena za 1 min. odchozího a příchozího hovoru odpovídá ceně volání v roamingu ve stejném regionu. Platí pro EU a EEA. Voláte-li do jiného regionu, cena za volání je shodná s cenou vyšší zóny, do které voláte.

V zahraničí mám příchozí hovor, kolik mě přijetí hovoru bude stát? +

Za přijetí příchozího hovoru zaplatíte podle svého roamingového tarifu dle země, ve které právě jste. To platí i pro přijetí mezinárodního hovoru na české číslo nacházející se aktuálně v cizí zemi. Volající z České republiky platí při volání na české číslo aktuálně v zahraničí stejnou cenu, jako při tuzemském volání.

Bydlím blízko hranic, na telefonu mi často naskakuje síť zahraničního operátora, co mám dělat? +

Chcete-li zamezit automatickému přepínání mezi sítěmi v pohraničí, doporučujeme vypnout automatickou volbu sítě ve vašem mobilním zařízení na ručně nastavenou preferovanou síť. Kde tuto funkci najít se liší od typu mobilního zařízení a systému, který používá. Doporučujeme pročíst návod k obsluze. Nebo zakažte službu roaming.