Návod na zprovoznění služby PODA net.TV v mobilních telefonech s iOS
- Nainstalujte si aplikaci PODA.tv z App Store přímo do telefonu nebo tabletu: https://apps.apple.com/cz/app/poda-tv/id1619317246
- Spusťte aplikaci PODA.tv.
- Po spuštění se zobrazí výzva k přihlášení. Po zvolení „Další možnosti přihlášení“ se zobrazí párovací kód (XXX-YYY-ZZ):
- Pomocí svého Klientského čísla a hesla se přihlaste do Klientské zóny PODA (https://klient.poda.cz/).
- V sekci „Televizní služby“> „PODA net. TV“ se zobrazí stránka s možností párovaní zařízení. Na stránce je také vidět počet zařízení, která můžete využít.
- Po stisknutí tlačítka „+ Nové zařízení“ se zobrazí formulář pro zadání párovacího kódu.
- Vložte párovací kód a potvrďte tlačítkem „Spárovat“.
- Na obrazovce se objeví zpráva o úspěšném spárování zařízení. Pokud se nepodařilo zařízení spárovat, opakujte postup od bodu 4 nebo kontaktujte Zákaznickou linku na tel. 730 430 430.
- Nově přidané zařízení se objeví v seznamu spárovaných. Stisknutím ikony koše můžete zařízení odebrat.
- Po spárování zařízení se v aplikaci zobrazí obrazovka s volbou profilu. Teď stačí potvrdit již vytvořený profil, případně máte možnost vytvořit profil s vlastním řazením programů.
- Po výběru profilu se služba PODA net.TV spustí v aplikaci PODA.tv.
- Sledujte oblíbené kanály v aplikaci PODA.tv.