Platby za služby

Možnosti úhrady faktur

Faktury za měsíční paušál vám budeme zasílat vždy na začátku měsíce na e-mail, který jste uvedli při uzavírání smlouvy. Vaši fakturu s vyúčtováním si můžete zobrazit v Klientské zóně.

E-mailovou adresu si můžete sami změnit v Klientské zóně, nebo nám zavolejte.

Úhrada služeb bankovním převodem

Nejpohodlnějším způsobem úhrady je bankovní převod na některý z našich bankovních účtů. Peníze zaslané na náš účet z jiných bankovních ústavů jsou připsány do 24 hodin, ale na vašem individuálním účtu se objeví se zpožděním! Snažte se vaše vyúčtování hradit v dostatečném předstihu.

Buďte obezřetní a před odesláním potvrzení bankovního příkazu pečlivě zkontrolujte variabilní symbol a číslo účtu z faktury. Platit můžete jednorázovým nebo trvalým příkazem k úhradě, případně přímým vkladem na pokladně banky nebo složenkou typu A. K zadání příkazu můžete využít také QR kód, který naleznete ve spodní části každé faktury.

Pro vaše pohodlí a ušetření za bankovní poplatky si můžete vybrat z těchto účtů:

KB: 43-2505900257/0100 CZ3101000000432505900257 SWIFT: KOMBCZPPXXX
UniCredit: 39934070/2700 CZ9427000000000039934070 SWIFT: BACXCZPP
Česká spořitelna: 339339329/0800 CZ4708000000000339339329 SWIFT: GIBACZPX

I nadále však můžete hradit své platby za služby prostřednictvím:

ČSOB: 217239274/0300 CZ5803000000000217239274 SWIFT: CEKOCZPP
MONETA Money Bank: 115305664/0600 CZ1606000000000115305664 SWIFT: AGBACZPP

Trvalý příkaz zadejte nejpozději k 10. dni v měsíci.

Variabilní symbol = vaše klientské číslo (uvedeno na každé faktuře)

 

Úhrada služeb inkasem

Inkaso je spolehlivý způsob, kterým můžete pravidelně platit své měsíční vyúčtování. Výhodou inkasa oproti trvalé bankovní platbě je, že se strhává přesná částka, která souhlasí s útratou v daném měsíci. Výše inkasa tak reaguje na změny ve fakturaci, například kvůli dokoupení služeb nebo změně tarifu.

Jak postupovat pro nastavení inkasa?

  1. Kontaktujte nás na [email protected] nebo prostřednictvím požadavku v Klientské zóně a sdělte nám vaše číslo bankovního účtu a přání hradit faktury inkasem.
  2. Ve svém internetovém bankovnictví si nastavte inkasní platbu na náš účet 43012001/5500 (Raiffeisenbank). Variabilní symbol platby nezadávejte. Nezapomeňte nastavit také dostatečný měsíční limit inkasa a jeho dobu platnosti.

Úhrada služeb formou SIPO

Pokud vám nejvíce vyhovuje platba za služby prostřednictvím služeb SIPO České pošty, zašlete nám vaše spojovací číslo na adresu:

[email protected]

Do předmětu zprávy uveďte SIPO, do těla zprávy nezapomeňte připsat vaše klientské číslo. Ostatní zařídíme za vás.

Úhrada služeb v hotovosti

Pokud upřednostňujete hotovostní platby nebo s platbou spěcháte (např. z důvodu odpojení), pro úhradu navštivte některé z našich Klientských center.

K hotovostním platbám na Klientských centrech potřebujete znát vaše klientské číslo, které naleznete na každém vyúčtování nebo v předávacím protokolu.

Uvítáme, když při platbě v hotovosti na Klientském centru budete mít připravenu přesnou částku. Vaši platbu můžete uhradit platební kartou.

Tato služba je zpoplatněna částkou ve výši 50 Kč.

Platba na terminálu Sazka

Úhrada faktury na terminálu SAZKY je otázkou pár vteřin – obsluze předložíte QR kód, který naleznete na vyúčtování, a zaplatíte hotově příslušnou částku. Využít můžete také QR kód z vaší Klientské zóny, je umístěn v sekci Vyúčtování – Přehled IÚ. V tomto případě musíte nahlásit obsluze výši částky, kterou si přejete uhradit.

Za provedenou platbu obdržíte stvrzenku, kterou si uschovejte pro řešení případných nesrovnalostí.

Na některých terminálech je umožněna platba kartou, záleží však na konkrétním obchodníkovi.

Služba je zpoplatněna dle ceníku společnosti Sazka.

Jaké výhody vám platby prostřednictvím terminálů Sazky přináší?

  • Jednoduchá a rychlá platba bez vyplňování formulářů či příkazů k úhradě.
  • Automatické načtení platebních údajů snižuje možnost chybné identifikace platby.
  • Nižší poplatky ve srovnání s platbou poštovní poukázkou.
  • Více než 5 800 míst, kde lze platbu provést, z toho téměř polovina je otevřená ve večerních hodinách, více než 3 000 má otevřeno o víkendu a téměř 700 míst je v provozu NONSTOP.

Platba složenkou

Při platbě na poště použijte poštovní poukázku typu A. Úhradu na poště provedete v hotovosti na některý z našich bankovních účtů:

  • ČSOB: 217239274/0300
  • KB: 43-2505900257/0100
  • UniCredit Bank: 39934070/2700
  • MONETA Money Bank: 115305664/0600

Variabilní symbol = vaše klientské číslo (uvedeno na každé faktuře)

Odeslání platby poštovní poukázkou je zpoplatněno dle ceníku služeb České pošty.

Upozornění:

  • faktury jsou zasílány pouze elektronicky
  • faktury uhraďte vždy do 10 dnů od data vystavení faktury
  • aby nedošlo ke zpoždění připsání úhrady u trvalých platebních příkazů, doporučujeme nastavení platby k 10. dni v měsíci
  • při platbě v hotovosti na klientském centru mějte připravenou přesnou částku

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Uvedená povinnost se na společnost PODA a.s. vztahuje s účinností od 1. 3. 2017.