Informace o Klientské zóně

Klientská zóna je zákaznický portál, ve kterém najdete rychlý a jednoduchý přehled o vašich službách a jejich vyúčtování. Své výdaje tak máte vždy pod kontrolou.

Jak se přihlásit do Klientské zóny?

Pro přihlášení do Klientské zóny potřebujete znát své klientské číslo, které obdržíte, jakmile se stanete naším klientem. Po jeho zadání vám přijde SMS s jednorázovým heslem, pomocí kterého se dostanete do zákaznického portálu.

Co všechno vyřídíte v Klientské zóně?

V Klientské zóně můžete objednávat televizní programy, upravovat nastavení vašich služeb nebo kontaktovat Zákaznickou podporu. Můžete si také změnit heslo nebo upravit své kontaktní údaje.

Díky Klientské zóně ušetříte spoustu času oproti volání na Zákaznickou linku. Nemusíte na nic a na nikoho čekat – do portálu máte nepřetržitý přístup 24 hodin denně.