Jak přejít k PODA mobil?

Našli jste u nás tarif, který odpovídá vašim představám? Přejděte k nám. Vše vyřídíte online do 5 minut! Stačí si zvolit tarif a vyplnit základní údaje. Zbytek nechte na nás.

Můžete začít používat za 3-5 dnů

Přenos telefonního čísla je jednoduchý. Vše vyřešíte bezplatně z pohodlí domova, a to do 5 minut.

  1. Objednejte si tarif na webu, telefonicky nebo v Klientské zóně.
  2. Potvrďte smlouvu v Klientské zóně a počkejte, než vám doručíme novou SIM kartu.
  3. V Klientské zóně potvrďte převzetí SIM a vyplňte OKU kód a datum přenosu čísla. Nejdříve za 3 dny od potvrzení můžete začít využívat naše služby.

Můžete začít používat ihned

Objednávka nového telefonního čísla je jednoduchá. Stačí si jen vybrat tarif podle představ a už za 3 dny můžete volat či dat(l)ovat.

  1. Objednejte si tarif na webu, telefonicky nebo v Klientské zóně.
  2. Potvrďte smlouvu v Klientské zóně a počkejte, než vám doručíme novou SIM kartu. Můžete si ji vyzvednout také v klientském centru PODY nebo v našem PODA BOXU.
  3. V Klientské zóně potvrďte převzetí SIM.. Během několika hodin můžete začít využívat naše služby.

Proč právě Poda?

Protože získáte tarif na míru za rozumnou cenu a bez závazků

Změna probíhá bez starostí

Veškeré nepříjemné papírování vyřídíme za vás. Stačí, abyste nám sdělili svůj kód OKU.

Získáte tarif bez závazku

Mobilní služby můžete měnit klidně každý měsíc. Nejste vázání žádným smluvním obdobím.

Zůstane vám stejné číslo

Při přechodu od jiného operátora zařídíme, abyste si mohli nechat své stávající číslo.

Vše vyřešíte z domu

Veškeré zařizování zvládnete po telefonu do 5 minut. SIM kartu vám pošleme až domů.

Vše řešíte s 1 poskytovatelem

Internet, TV a volání – u nás můžete mít všechny služby a jejich vyúčtování pod jednou střechou.

Ušetřete až 2000 Kč ročně

S našimi tarify ročně ušetříte až 2000 Kč ve srovnání s jinými nabídkami na trhu.

Naši zákazníci o nás říkají

Reference

Odebírám internet a TV od PODY a začal jsem využívat mobilní tarif pro celou rodinu. Ušetřím tak nemalé peníze.

Díky tarifům pro klienty PODA jsem získala takový tarif, který plně využiji, a navíc je za velmi příznivou cenu. Se službami PODA jsem spokojena.

Jsem klientem PODY již 10 let a oceňuji nabídku jejich služeb a také to, že mám vše přehledně na jednom místě v klientské zóně.

Často kladené otázky k volání

Jak přejít k PODA mobil +
  • Chci nové tel. číslo, co mám dělat?+

    Mám klientské číslo a jsem již zákazníkem PODA

    Vyberte si tarif, který nejvíce odpovídá vašim požadavkům a představám. Jakmile dokončíte objednávku, v Klientské zóně vám připravíme smlouvu k podpisu a poté již jen čekáte na doručení vaší SIM karty (to trvá zhruba 1-2 pracovní dny), kterou si po doručení nebo po vyzvednutí aktivujete ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil → Služby.

    Nemám klientské číslo a ještě nemám žádné služby PODA

    Vyberte si tarif, který nejvíce odpovídá vašim požadavkům a představám. Jakmile dokončíte objednávku, ozveme se a připravíme vám přístup do Klientské zóny, ve které na vás bude čekat smlouva k podpisu. Jakmile potvrdíte smluvní dokumenty, bude možné SIM kartu vyzvednout, nebo zaslat přímo k vám domů (doručení SIM karty trvá zhruba 1-2 pracovní dny). Po obdržení SIM karty si ji prosím ihned aktivujte ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil → Služby.

  • Jak probíhá převod stávajícího telefonního čísla?+

    Pro přenos mobilního čísla od stávajícího operátora od vás budeme potřebovat tzv. OKU kód (Ověřovací kód účastníka). Jedná se o 14místný autorizační kód. Kód OKU je automaticky přidělen při aktivaci vašeho čísla.

  • Jak dlouho trvá převod stávajícího telefonního čísla?+

    Pokud si SIM kartu vyzvednete osobně, převod stávajícího telefonního čísla bude trvat 3 pracovní dny. V případě, že vám novou SIM kartu budeme zasílat domů, bude převod zahájen až v momentě fyzického převzetí SIM karty u vás doma. Tedy v praxi to bude přibližně 5 dní od objednání mobilního tarifu.

  • Kde najdu OKU kód (Ověřovací kód účastníka)?+

    OKU kód neboli ověřovací kód účastníka je 14místný unikátní kód, který slouží k přenosu vašeho telefonního čísla k jinému poskytovateli mobilních služeb. Kompletní informace, co je to OKU kód a kde ho najít, naleznete v článku Kde najdu OKU kód?.

  • Co když mám u svého operátora nyní smluvní závazek?+

    Máte u svého mobilního operátora smluvní závazek a nevíte, zdali se vás týká smluvní pokuta v případě odchodu k jinému mobilnímu operátorovi?

    Tyto informace obvykle zjistíte v samoobsluze vašeho operátora nebo také na smlouvě či na infolince vašeho operátora.

    Smluvní pokuta vám nebude účtována v případě, že:
    - nemáte uzavřenou smlouvu na dobu určitou, nebo vám již vypršela.
    - jste u operátora déle než tři měsíce od uzavření smlouvy a smlouva je psaná na fyzickou osobu.

    V případě, že ukončíte smlouvu do 3 měsíců od jejího uzavření, zaplatíte pouze 5 % součtu minimálního plnění (měsíčních plateb za tarif) zbývajících do konce sjednané doby.

    V případě, že jste si u svého mobilního operátora pořídili nějaké zařízení (zpravidla telefon, tablet, modem, televizi, nebo chytré hodinky) za dotovanou cenu k tarifu, budete muset doplatit celou zbývající částku.

Volání a data +
  • Jak si mohu změnit tarif? +

    Změnu tarifu je možné provést přímo v Klientské zóně PODA. Stačí, když v aplikaci kliknete do sekce Mobil -> Služby a v detailu svého telefonní čísla vyberete tlačítko “Můj tarif”.

    Tarif si můžete změnit jednou za měsíc. Změna bude provedena vždy k 1. dni následujícího měsíce (zúčtovacího období).

  • Co když vyčerpám volné jednotky? +

    Po vyčerpání volných jednotek volání a SMS vám budou služby nad rámec tarifu účtovány dle aktuálního platného ceníku.

  • Jak si dokoupit data v aktuálním měsíci? +

    Pokud jste váš standardní datový balíček již spotřebovali a potřebujete další data navíc, můžete si objednat jednorázový datový balíček. Vámi zvolený objem dat můžete čerpat po dobu 30 dnů od zakoupení. Dokoupení lze provést i vícekrát v měsíci.

    Pokud potřebujete navýšit váš datový balíček trvale, změnu jednoduše proveďte v Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Můj tarif. Přechod na jiný tarif lze objednat kdykoliv, avšak změna se projeví vždy k 1. dni následujícího měsíce.

  • Co se stane po vyčerpání datového balíčku (dosažení limitu FUP)? +

    O blížícím se vyčerpání datového balíčku vás budeme informovat pomocí SMS. První SMS obdržíte při vyčerpání 90 % datového balíčku, druhou SMS při jejich úplném vyčerpání.

    Jakmile datový balíček zcela vyčerpáte, data vám přestanou fungovat. Můžete si však dokoupit jednorázový datový balíček, nebo provést změnu tarifu, aby objem dat vyhovoval vašim potřebám.

  • Podmínky studentského tarifu +

    Koncovým uživatelem tarifu PODA STUDENT může být pouze osoba do dovršení 26 let. Kontrola věku koncového uživatele může být vyžadována při objednávce služby a poté kdykoliv v průběhu využívání mobilního tarifu PODA STUDENT.

Nastavení SIM karty +
  • Jak aktivovat SIM kartu? +

    SIM kartu aktivujete ve vaší Klientské zóně. Tam v sekci Mobil → Služby vyberte telefonní číslo, které chcete aktivovat.

  • Jaké parametry mohu na SIM kartě nastavit? +

    Ihned po aktivaci vaší SIM karty si můžete nastavit:

    Komunikační jazyk, uvítací roaming SMS, nastavení SMS, Prémium služby, MMS, příchozí hovory, odchozí hovory, přesměrování hovorů, přidržení hovorů, skrytí identifikace volajícího, hlasovou schránku, jazyk hlasové schránky, upozornění na dosažení FUP limitu.

    Parametry si můžete nastavit v Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM karty.

  • Jaké jsou možnosti pozastavení SIM karty např. z důvodu ztráty SIM karty? +

    SIM kartu lze pozastavit v Klientské zóně v sekci Pozastavení SIM. Další možností je ztrátu nebo odcizení SIM karty nahlásit osobně na našem Klientském centru a prokázat vaši totožnost OP, abychom mohli SIM kartu zablokovat. V případě ztráty o víkendu je nutné volat na Zákaznickou linku (730 430 430). Připravte si pro ověření Klientské číslo. Za aktivaci nové SIM karty účtujeme poplatek ve výši 99 kč a samozřejmě vám ponecháme původní číslo.

  • Co je to PIN a PUK, kde je najdu a k čemu slouží? +

    Jedná se o přidělená bezpečnostní čísla pro konkrétní SIM kartu, která zabraňují zneužití telefonu cizími osobami. PIN kód i PUK kód jsou součástí balení SIM karty.

    Kódy jsou uvedeny přímo na kartičce, ze které se SIM vylomí. Najdete je pod stíracími poli. PIN kód je 4místný kód, který umožňuje používat SIM kartu jen oprávněnými osobami. Bez zadání tohoto kódu se karta nepřihlásí k síti. PIN si můžete kdykoliv libovolně změnit, tuto možnost najdete v menu svého telefonu.

    PUK kód je 8místný kód, pomocí kterého lze dohledat vaši SIM kartu. Také jej potřebujete při zablokování vaší SIM při třikrát chybně zadanému PIN kódu. Kód PUK je dále potřeba při přenosu čísla k jinému operátorovi. PUK kód oproti PIN kódu nelze změnit. Pokud jej zadáte osmkrát špatně, karta se trvale zablokuje a není ji možné znovu aktivovat ani použít. V takovém případě lze pouze zažádat o výměnu SIM karty, která může být zpoplatněna.

Parametry služby +
  • Chci používat skryté číslo, co mám udělat? +

    Pro skrytí identifikace volajícího si nejprve v Klientské zóně zkontrolujte nastavení služby. Pokud ji máte povolenou, musíte skrytí identifikace volajícího rovněž nastavit ve vašem mobilním telefonu. Skrytí můžete nastavit na dočasné, trvalé nebo dočasně/trvale zakázáno. Tyto volby nastavíte v Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM.

  • Nechci, ať mi volají cizí čísla, jak je blokovat? +

    Příchozí hovory lze blokovat pouze na telefonu (podle typu telefonu - velká část chytrých telefonů toto umožňuje). PODA mobil poskytuje službu blokace hovorů z určitých čísel. Lze pouze zjistit tel. číslo a identifikaci.

  • Jak funguje služba přidržení hovoru? +

    Přidržení hovoru znamená, že vás během hovoru upozorníme na další příchozí hovor, se kterým se můžete spojit, aniž by byl přerušen hovor původní. Pokud přijmete druhý hovor na lince, první bude dočasně přidržen. Jakmile hovor ukončíte, můžete zavěsit i druhý, nebo jej opět přijmout.

  • Jak nastavit přesměrování hovorů? +

    Síť PODA přesměrování umožňuje. Nastavení povolení přesměrování hovorů můžete udělat v Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM.

  • Co je to volací limit a jak jej nastavit? +

    Volací limit je celkový limit čerpání služeb pro volání v jednom zúčtovacím období.

    Naleznete jej v Klientské zóně v záložce Mobil -> Volací limity, nebo Pevná linka -> Volací limity, dle druhu poskytované služby.

    Po vyčerpání 90 % vašeho volacího limitu vás na tuto skutečnost upozorníme zdarma zasláním SMS zprávy. Po vyčerpání 100 % vašeho volacího limitu vás rovněž na tuto skutečnost upozorníme zdarma zasláním SMS zprávy. Při vyčerpání 100 % volacího limitu jsou vám výše uvedené služby omezeny do konce zúčtovacího období, případně do navýšení volacího limitu složením/úhradou zálohy. Příchozí SMS a volání na území ČR zůstávají v takovém případě funkční.

    Navýšení volacího limitu provedete následovně. Uhraďte částku, o kterou chcete volací limit navýšit (v hodnotách dělitelných 100 Kč) v hotovosti, nebo platební kartou na kterémkoliv Klientském centru nebo převodem na některý z účtů. Jako variabilní symbol uveďte vaše klientské číslo nebo číslo zálohové faktury. V tomto případě je nutné nás předem upozornit, např. emailem.

    V případě úhrady zálohy dojde k obnovení služeb a navýšení volacího limitu ihned po obdržení částky, o kterou se váš volací limit navýší. Pokud však u nás máte jiný neuhrazený závazek po splatnosti, pak je pro obnovení služeb nutné uhradit i veškeré dlužné částky.

Hlasová schránka +
  • Jak aktivovat hlasovou schránku? +

    Hlasová schránka je bezplatně dostupná služba, kterou si můžete aktivovat ve své Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM.

  • Kolik mě bude stát volání do hlasové schránky? +

    Sazba volání do vlastní hlasové schránky je účtována dle platného ceníku doplňkových mobilních služeb. V případě volání ze zahraničí bude cena za volání do hlasové schránky odpovídat ceně odchozího roamingu v dané zóně.

  • Dostanu nějaké oznámení, že mám nový vzkaz v hlasové schránce? +

    Ano, ke každému novému vzkazu v hlasové schránce dostanete SMS oznámení.

  • Zapomněl jsem heslo do hlasové schránky, mohu ho nějak zjistit? +

    Při volání do hlasové schránky si můžete vaše přístupové heslo nechat poslat v SMS. Po výzvě zadejte volbu “zaslat heslo” a potvrďte ##. Jakmile vám dojde SMS s heslem, můžete opět volat hlasovou schránku a vyzvednout si zprávy. Heslo je požadováno při každém přístupu do schránky. Pokud jej zapomenete, opět lze heslo zaslat přes SMS.

  • Jak si vyzvednu zprávy z hlasové schránky? +

    Zavolejte na číslo +420 603 123 888 a dále postupujte podle instrukcí automatu.

  • Co je to registr zmeškaných hovorů a jak jej aktivovat? +

    Registr zmeškaných hovorů je informování formou SMS o skutečnosti, že se vám někdo snažil dovolat ve chvíli, kdy jste byli nedostupní např. kvůli vypnutému telefonu, dostupnosti signálu či z jiné příčiny.

    Registr zmeškaných hovorů si jednoduše aktivujete ve své Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM. Aktivaci ani provoz vám neúčtujeme.

SMS a MMS +
  • Dají se zablokovat SMS z určitého čísla? +

    Blokovat příchozí SMS je možné pouze tehdy, pokud tuto funkci podporuje váš mobilní telefon. Informace o této možnosti naleznete v návodu vašeho mobilního telefonu.

    U mobilních telefonů, které tuto funkci podporují, stačí zpravidla podržet prst na zprávě od odesílatele, kterého chceme zablokovat a v nabízeném menu se ukáže položka “Zablokovat/nahlásit spam”. Lišit se však může text pro vstup do blokování, ale i způsob zrušení blokování u jednotlivých typů telefonu.

  • Co to je Prémiová služba a kolik to stojí? +

    Jedná se o prémiové volání nebo SMS, které jsou spojeny s čísly začínající 90xxx. Jsou zpoplatněny speciální sazbou (příkladem může být zakoupení jízdenek MHD, SMS do TV soutěží, poplatek za parkování, apod.).

    Aktivace/deaktivace Prémiové služby

    Prémiové služby nejsou automaticky na SIM kartě aktivní. Můžete si je aktivovat v Klientské zóně nebo osobně na některém z našich Klientských center. Po nastavení je služba na SIM kartě aktivní přibližně do jedné hodiny. Zablokování těchto služeb se provádí stejným způsobem.

  • Co to je dárcovská SMS a kolik to stojí? +

    Dárcovské SMS zaslané na číslo 87777 můžete poslat na podporu projektů neziskových organizací. SMS, kterou odesíláte, neplatíte. Zpět na váš mobil obdržíte dárcovskou (potvrzovací) SMS právě z čísla 87777, která stojí onu darovanou částku (např. 30 Kč). Na konto vybraného projektu jde (v takovém případě) nejméně 27 Kč, zbytek pokrývá náklady, které vznikají Fóru dárců, jeho technickému agregátorovi a mobilním operátorům.

  • Mohu posílat MMS ze zahraničí a kolik to bude stát? +

    MMS (Multimedia Messaging Service) neboli multimediální zprávy. Prostřednictvím MMS můžete odeslat text, obrázek, ale i krátké video či zvuk do celkové maximální velikosti 300 kb.

    Abyste mohli přijímat a odesílat MMS, je potřeba mít aktivována data a mít povolen datový provoz. Odesílání a příjem MMS se však na vašich placených spotřebovaných datech neprojeví.

    Kolik mě bude stát MMS do zahraničí?
    Cena MMS je stanovena dle platného ceníku mobilních služeb.

    Mohu ze zahraničí odesílat MMS?
    Máte-li zapnutý a aktivní roaming a vaše mobilní zařízení službu příjmu a odesílání MMS podporuje, odesílání MMS ze zahraničí nebude problém.

    Pokud roaming aktivní nemáte, nastavíte jej ve vaší Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM.

    Jak nastavit telefon pro přijímání MMS?
    Jestliže jste si pořídili nové mobilní zařízení, které není nastaveno pro používání našich služeb a nefunguje vám odesílání a příjem MMS, vyzkoušejte tento postup nastavení MMS.

Roaming a mezinárodní volání +
  • Jak aktivovat roaming? +

    Služby Roamingu lze aktivovat či zablokovat v Klientské zóně v sekci Mobil -> Služby -> Nastavení -> Nastavení SIM. V případě aktivace či deaktivace Roamingu se výběr služby aktivuje do jedné hodiny po nastavení služby.

  • Jsem v zahraničí a přijímám i odesílám SMS, kolik mě to bude stát? +

    Za příjem SMS v zahraničí nic neplatíte. Pokud během svého pobytu v zahraničí SMS zprávy i odesíláte, cena za jednotlivou SMS je určena zemí a zónou, ve které se nacházíte. Podrobné informace o cenách SMS ze zahraničí naleznete v platném ceníku služeb.

  • Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu? +

    Pokud bydlíte v oblasti hranic, zkontrolujte si, přes jakou síť voláte. V rámci EU voláte vždy za stejné ceny jako v ČR.

    Pokud se nacházíte v oblasti hranic států EU a států mimo EU, můžete si ve vašem zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.

    Pokud nechcete v zahraničí využívat data, lze si je vypnout ve vašem telefonu.

  • Jak je to v zahraničí s audiotextovými službami a barevnými linkami?+

    Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání na tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a vyúčtuje.

  • Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?+

    Služby poskytovatele v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby právě využíváte.

  • Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?+

    Reklamace probíhá standardně, jako u ostatních služeb.

  • Co je to datový roaming?+

    Datový roaming vám dovoluje datové připojení v síti partnerského operátora v zahraničí. Bez datového roamingu vám data v zahraničí fungovat nebudou

  • K čemu slouží datový roaming a jak jej nastavit?+

    Datový roaming se aktivuje automaticky zakoupením datového balíčku. Cena datového roamingu závisí na množství dat, které si zvolíte. Rychlost připojení v zahraničí závisí na typu zařízení, které používáte, dané lokalitě a momentální vytíženosti sítě.

Vyúčtování, změna smlouvy, reklamace +
  • Kde naleznu vyúčtování mobilních služeb? +

    Vyúčtování za každý uzavřený kalendářní měsíc naleznete v Klientské zóně v sekci Mobil -> Vyúčtování.

  • Kde najdu údaje k úhradě za služby? +

    Údaje k úhradě mobilních služeb, výši částky a termín úhrady naleznete na faktuře, kterou zasíláme na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě. Veškeré faktury naleznete také v Klientské zóně.

  • Za jaké období jsou účtovány mobilní služby? +

    Mobilní služby jsou vždy účtovány za kalendářní měsíc.

  • Je možné sloučit více karet na jeden zákaznický účet? +

    Pod jedním účtem můžete mít více SIM karet. Vyúčtování vám bude přicházet souhrnně za všechna čísla dohromady s rozpisem jednotlivých útrat.

  • Nedostal jsem vyúčtování, co mám dělat? +

    Vyúčtování si můžete vždy zobrazit a stáhnout ve vaší Klientské zóně v sekci Vyúčtování. Případně si zkontrolujte vaši e-mailovou schránku v sekci “hromadná pošta” nebo “spam”, zdali vám nepadá pošta do podsložek, a vy tak nemáte přehled o vyúčtování. Také můžete zavolat na naši Zákaznickou linku a my vám vyúčtování zašleme nebo nás osobně navštivte v nejbližším Klientském centru.

  • Nestihl jsem zaplatit včas, co mám dělat? +

    V případě prodlení s platbou vás elektronicky upozorníme, že je evidována faktura po splatnosti, kdy vám bude stanovena i náhradní lhůta pro její úhradu. Jestliže nebude ani v náhradním termínu vyúčtování uhrazeno, dojde k automatickému pozastavení (přerušení) poskytování služeb, až do doby zaplacení pohledávky. Po dobu pozastavení služeb jsou i nadále účtovány poplatky dle ceníku.

  • Jak požádat o vrácení přeplatku? +

    Sdělte nám tuto informaci prostřednictvím autorizovaného požadavku v Klientské zóně, e-mailem na info@poda.cz, dopisem, telefonicky na čísle 730 430 430 nebo osobně na některém z našich kontaktních míst.

  • Jak účtujete aktivaci/zrušení mobilního tarifu? +

    Za prvotní aktivaci nového telefonního čísla neplatíte. Deaktivační a jiné poplatky se řídí platným ceníkem PODA a.s.

  • Pokud vypovím služby internet, TV nebo jejich kombinaci, ponechá mi PODA mobilní služby? +

    V případě, že nebudete mít mobilní tarif v kombinaci s internetem, TV (alespoň jednu aktivní službu), bude váš mobilní tarif od následného účetního období automaticky převeden z tarifní skupiny “s výhodou” do klasického ceníku. Budete tedy platit standardní ceníkovou cenu. V případě, že o mobilní služby nadále nebudete mít zájem, je nezbytné dát výpověď a mobilní službu ukončit. Vaše dosavadní telefonní číslo si můžete přeportovat k jinému poskytovateli mobilních služeb.

  • Jakým způsobem mohu podat reklamaci? +

    Pokud nesouhlasíte s vyúčtováním vašich mobilních služeb, obraťte se na naše Klientské centrum nebo volejte na Zákaznickou linku pro další řešení. V Klientské zóně lze pro řešení použít kontaktní formulář.