Uzavření klientského centra v Bohumíně

Publikováno 26. července 2022

Od 1. 8. 2022 bude trvale uzavřeno klientské centrum v Bohumíně.

Vaše požadavky rádi vyřešíme na klientském centru v Ostravě, 28. října 1168/102 v provozních hodinách:

Pondělí, středa 8:00–17:00
Úterý, čtvrtek 8:00–16:00
Pátek 8:00–15:00

nebo v Havířově, Hlavní třída 171/52 v provozních hodinách:

Pondělí, středa 9:00–12:00, 12:30–17:00
Úterý, čtvrtek 9:00–12:00, 12:30–16:00
Pátek 9:00–12:00, 12:30–15:00

Můžete nás kontaktovat telefonicky na čísle 730 430 430 denně od 7:00 do 19:30, na e-mail [email protected] nebo přes Klientskou zónu.

Úhrady faktur v hotovosti nebo platební kartou můžete realizovat na dostupných Sazka terminálech.

K vyzvednutí zařízení pro Vás připravujeme nonstop PODA BOX.

Doporučujeme

DSL internet: Zastaralá technologie, která dominuje v Česku
DSL internet: Zastaralá technologie, která dominuje v...

DSL je u nás nejpoužívanějším typem připojení, a to i přesto, že...

8. 8. 2023
Optický internet: Co to je a jak funguje?
Optický internet: Co to je a jak...

S rostoucími nároky na internet se lidé stále více poohlížejí po rychlém...

23. 5. 2023
Předplacenka vs paušál: Co se vám vyplatí?
Předplacenka vs paušál: Co se vám vyplatí?

Srovnali jsme nejoblíbenější předplacené karty za rok 2022.

11. 5. 2023