Zkuste oblíbené a ověřené řešení, které často funguje - připojené zařízení vypněte a zapněte. Nepomohlo? Projděte veškeré kabelové spoje kvůli možnému poškození a zkontrolujte, jestli jsou řádně zapojeny. Restartujte síťové zařízení.
Většinu potíží s TV PODA vyřešíte restartováním set-top boxu. Odpojte jej na několik sekund z elektrické sítě a poté ho opět zapojte.
Může se stát, že nám platba neprojde, přijde pozdě, nebo bez variabilního symbolu. Zkontrolujte v Klientské zóně, že máte všechny faktury uhrazeny.
Zkontrolujte na zařízení, zda je správně připojeno do sítě. Nejčastěji svítí v liště START vedle hodin ikonka s připojením. Pokud jste připojení k síti, ale ne k internetu, bude nejlepší kontaktovat naši Zákaznickou linku.
Pokud se na obrazovce PODA TV objeví chybová hláška (Error2 nebo jiná chyba), raději také zavolejte, naši kolegové budou vědět, jak postupovat.
Každý den od 7:00 do 19:30 h. nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 730 430 430 naší Zákaznické linky. Kdykoliv nám napište na e-mail podpora@poda.cz nebo se ozvěte prostřednictvím Klientské zóny
Výpadky a kolísání rychlosti můžou být způsobeny WiFi routerem nebo špatným výběrem kanálů pro bezdrátovou síť. Pokud připojení přes kabel funguje správně, ale bezdrátové ne, zkuste v nastavení WiFi routeru změnit kanál sítě na jiný, který je méně obsazený cizími sítěmi.
V mobilním zařízení si vymažte uloženou síť a přihlaste se do ní znovu. Vymažte si uložené sítě od sousedů, může docházet k přepojování zařizení na tyto sítě a připojení se stane nestabilním. Pokud ani to nepomohlo, doporučujeme stávající WiFi router nahradit výkonnějším.
Jak zjistit aktuální rychlost připojení k internetu?
1. Rychlost připojení vždy měřte na zařízení, které je propojeno kabelem v síťové jednotce (routeru, ONU zařízení).
2. Je vhodné před zahájením měření vypnout všechna zařízení, která aktivně využívají internet.
3. Rovněž ukončete na měřeném zařízení všechny aplikace, které mohou ovlivňovat rychlost připojení.
4. Také je důležité opakovat měření rychlosti během celého dne a výsledky si zapisovat.
5. Pokud rychlost připojení neodpovídá běžně dostupné rychlosti pro Váš tarif, kontaktujte Zákaznickou linku.
Máte-li jakýkoliv dotaz, zavolejte nám na telefonní čísla každý den od 7:00 - 19:30
730 430 430Každé podnikání má své požadavky. My Vám navrhneme řešení na míru. Kontaktujte nás.
info@poda.czNepřetržitý přístup zdarma z počítače nebo chytrého telefonu.
podpora@poda.cz