UNET

 

Společnost COMA s.r.o., provozovatel sítě UNET, se dnem  1. 10. 2018 sloučila se společností PODA a.s. Touto fúzí COMA s.r.o. zanikla a novým poskytovatelem datových a telekomunikačních služeb je nástupnická společnost PODA a.s.

Všem klientům společnosti COMA s.r.o. budeme nadále zprostředkovávat připojení k internetu, TV vysílání, pevné i mobilní telefonní spojení a další služby.
 


Důležité odkazy:

Klientská zóna: www.poda.cz/klientska-zona/

UNET webmail: webmail.unet.cz/src/login.php

UNET zákaznické stránky: www.unet.cz/portal/account/Login


Všechny smlouvy přešly od 1. října 2018 automaticky na společnost PODA a.s., která přebrala veškerá práva a povinnosti společnosti COMA s.r.o.

Faktury od uvedeného data vystavuje společnost PODA a.s.

Účty pro úhrady plateb za služby se nemění.

 

Na dotazy Vám odpoví zákaznická linka, volejte 730 430 430

Můžete i nadále kontaktovat svého servisního partnera.



Mapa servisních partnerů PODA


Servisní partnerAdresaTelefonOtevírací doba pro platby
PC CompMasarykovo Náměstí 181, Vysoké Mýto608 535 301PO-PÁ 08:00-16:30
Ing. Libor Šafek, HrochNETNádražní 260, Holice776 258 999Z důvodu covidu je pobočka uzavřena.
Platby se po dobu omezení nepřijímají.
Ladislav PeterkaLuže775 222 654Dle telefonické domluvy
Datanet Computers s.r.o.Náměstí Dr. Tošovského 63, Proseč773 500 344PO-PÁ 08:00-16:00
XAZ, s.r.o.Wilsonova 1142, Hlinsko777 891 818PO-ČT 08:00-12:00 13:00-17:00
PÁ 08:00-12:00 13:00-16:00
COMPAKTU Sv. Jána 3609, Havlíčkův Brod733 684 382ÚT,ČT 09:00-12:00 14:00-16:00
ST,PÁ 09:00-12:00
Repair.czJihlavská 1007/2, Žďár nad Sázavou608 383 982PO-PÁ 08:00-09:00
nebo dle telefonické domluvy
Majt s.r.o., EnterPalackého Náměstí 188, Polička774 608 800Z důvodu covidu je pobočka uzavřena.
Platby se po dobu omezení nepřijímají.
Majt s.r.o., EnterMařákova 345, Litomyšl774 608 800Z důvodu covidu je pobočka uzavřena.
Platby se po dobu omezení nepřijímají.
Netvoip s.r.o.Kostelní 41, Jevíčko515 535 720Z důvodu Covid opatření zavřeno.
Platby za služby přijímáme
po telefonické domluvě.
3BComputer, s.r.o.Purkyňova 2105/65, Svitavy731 590 220PO-PÁ 07:00-12:00 13:00-16:00
ASCO-CZPardubická 302, Albrechtice nad Orlicí602 713 781PO-PÁ 08:30-12:30
nebo dle telefonické domluvy
MoBaTel spol. s.r.o.Na Lávkách 53, Kostelec nad Orlicí775 077 262Z důvodu Covid opatření zavřeno.
Platby za služby přijímáme
po telefonické domluvě.
NMnet Radek KaplanČapkova 922, Nové Město na Moravě777 616 310Dle telefonické domluvy
TDNET, s.r.o.Masarykovo náměstí 1097/3, Letovice777 802 805Dle telefonické domluvy
DNR computers, s.r.o.Masarykovo Náměstí 59, Bystřice nad Pernštejnem777 802 806Z důvodu Covid opatření zavřeno.
Platby za služby přijímáme
po telefonické domluvě.

 

Pokud byste potřebovali v něčem poradit a máte raději osobní kontakt, jsme Vám stále a rádi k dispozici na pobočce v Poličce, Masarykova 8.
 

Provozní doba pro obchodní a administrativní požadavky:

pondělí - čtvrtek: 9:00 - 12:00 hod., 12:30 - 16:00 hod.

pátek: 9:00 - 12:00 hod., 12:30 - 15:00 hod.

Provozní doba pro technické a servisní požadavky:

pondělí-neděle: 07:00 - 19:30 hod.

 


 

 

 

Nejčastější dotazy (FAQ)

Potřebujete poradit? Podívejte se, jestli není odpověď na váš problém popsána níže:

Jak aktivovat Klientskou zónu PODA? +
  • Zobrazte si stránku pro přihlášení do Klientské zóny PODA: https://klient.poda.cz/
  • Po kliknutí na odkaz “Přihlášení” zadejte své klientské číslo a zvolte možnost “Neznám svoje heslo”.
  • Následně se formulář rozšíří o vložení ověřovacího kódu a po ověření bude na váš telefon doručeno formou SMS jednorázové heslo.
  • Vložte doručené jednorázové heslo do kolonky “Heslo” a přihlaste se kliknutím na tlačítko “Přihlášení”.
  • Následně se řiďte dalšími pokyny na obrazovce.
Kde je uvedeno klientské číslo? +

Vaše klientské číslo najdete na každém vyúčtování za poskytnuté služby.

Kde nastavit autorizační e-mail nebo telefon? +

E-mailovou adresu a telefon si můžete sami změnit v Klientské zóně PODA po přihlášení.

Jak změnit současný tarif? +

Pokud chcete změnit současný tarif, kontaktujte svého servisního partnera v místě bydliště nebo infolinku PODA 730 430 430.

Kde najdu a jak můžu zaplatit faktury? +

Faktury za měsíční paušál Vám budeme zasílat vždy do pátého dne v měsíci na e-mail, který jste uvedli při uzavírání smlouvy. Vaši fakturu s vyúčtováním si můžete zobrazit v Klientské zóně PODA, v sekci Vyúčtování, podsekce Přehled IÚ.

Pokud máte sjednáno písemné zasílání faktur, pak faktury obdržíte poštou a elektronicky na Váš e-mail. Více se dozvíte zde: https://www.poda.cz/podpora/platba-za-sluzby/

Úhradu faktur lze provést bankovním převodem, formou SIPO, formou inkasní služby nebo v hotovosti u Servisních partnerů nebo na Klientském centru PODA.

Proč vidím na starých "Zákaznických stránkách - UNET" svoji fakturu neuhrazenou? +

Údaje v systému UNET nemusí být aktuální. Kontrolu zaplacení faktury provádějte přihlášením do Klientské zóny PODA.

Stěhuji se, co s tím? +

Kontaktujte svého servisního partnera ve stávající lokalitě nebo kontaktujte naše klientské centrum. Požadavek na změnu místa bydliště předáme servisnímu partnerovi. Pokud v dané lokalitě je naše služba nabízená, sepíšeme dodatek ke smlouvě.

Proč mi nepřišla upomínka a Internet mi byl odpojen? +

Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku 730 430 430.