Servisní partneři

 

Servisní partneři Východní Čechy a Vysočina

Důležité odkazy:

Klientská zóna: www.poda.cz/klientska-zona/

UNET webmail: webmail.unet.cz/src/login.php

UNET zákaznické stránky: www.unet.cz/portal/account/Login

Mapa servisních partnerů PODA


Servisní partnerAdresaTelefonOtevírací doba pro platby
PC CompMasarykovo náměstí 181, Vysoké Mýto608 535 301PO-PÁ 08:00-16:30
Ing. Libor Šafek, HrochNETDolní Roveň 264, Dolní Roveň776 258 999Dle telefonické domluvy
Ladislav PeterkaLuže775 222 654Dle telefonické domluvy
Datanet Computers s.r.o.Náměstí Dr. Tošovského 63, Proseč773 500 344PO-PÁ 08:00-16:00
XAZ, s.r.o.Wilsonova 1142, Hlinsko777 891 818PO-ČT 08:00-12:00 13:00-17:00
PÁ 08:00-12:00 13:00-16:00
COMPAKTU Sv. Jána 3609, Havlíčkův Brod733 684 382ÚT,ČT 09:00-12:00 14:00-16:00
ST,PÁ 09:00-12:00
Majt s.r.o., EnterPalackého náměstí 188, Polička774 608 800PO-PÁ 08:00-16:30
Netvoip s.r.o.Kostelní 41, Jevíčko515 535 723PO-PÁ 08:00-12:00 13:00-16:00
3BComputer, s.r.o.Purkyňova 2105/65, Svitavy731 590 220PO-PÁ 07:00-12:00 13:00-16:00
ASCO-CZPardubická 302, Albrechtice nad Orlicí602 713 781PO-PÁ 08:30-12:30
nebo dle telefonické domluvy
MoBaTel spol. s.r.o.Na Lávkách 53, Kostelec nad Orlicí775 077 262
NMnet Radek KaplanČapkova 922, Nové Město na Moravě777 616 310Dle telefonické domluvy
TDNET, s.r.o.Meziříčko 37, Letovice - Meziříčko777 802 805Dle telefonické domluvy
DNR computers, s.r.o.Masarykovo náměstí 59, Bystřice nad Pernštejnem777 802 806PO-PÁ 08:30-12:00 13:00-17:00
SP MEGACOM s.r.o.Komenského 43, Rychnov nad Kněžnou730 432 092Dle telefonické domluvy
Marek ŠenkyříkDoubravník703 730 445Dle telefonické domluvy

Servisní partneři Znojemsko

Mapa servisních partnerů PODA


Servisní partnerAdresaTelefonOtevírací doba pro platby
IT Consulting CZ s.r.o.Husitská 3422/1, Znojmo704 969 690PO-PÁ 09:00-11:30 12:30-16:00

Servisní partneři Třeboňsko

Mapa servisních partnerů PODA


Servisní partnerAdresaTelefonOtevírací doba pro platby
Kresan počítačeTřída 5.května 36, Lišov725 702 835PO-PÁ 08:00-12:00 12:30-17:00

 


 

 

 

Nejčastější dotazy (FAQ)

Potřebujete poradit? Podívejte se, jestli není odpověď na váš problém popsána níže:

Jak aktivovat Klientskou zónu PODA? +
  • Zobrazte si stránku pro přihlášení do Klientské zóny PODA: https://klient.poda.cz/
  • Po kliknutí na odkaz “Přihlášení” zadejte své klientské číslo a zvolte možnost “Neznám svoje heslo”.
  • Následně se formulář rozšíří o vložení ověřovacího kódu a po ověření bude na váš telefon doručeno formou SMS jednorázové heslo.
  • Vložte doručené jednorázové heslo do kolonky “Heslo” a přihlaste se kliknutím na tlačítko “Přihlášení”.
  • Následně se řiďte dalšími pokyny na obrazovce.
Kde je uvedeno klientské číslo? +

Vaše klientské číslo najdete na každém vyúčtování za poskytnuté služby.

Kde nastavit autorizační e-mail nebo telefon? +

E-mailovou adresu a telefon si můžete sami změnit v Klientské zóně PODA po přihlášení.

Jak změnit současný tarif? +

Pokud chcete změnit současný tarif, kontaktujte svého servisního partnera v místě bydliště nebo infolinku PODA 730 430 430.

Kde najdu a jak můžu zaplatit faktury? +

Faktury za měsíční paušál Vám budeme zasílat vždy do pátého dne v měsíci na e-mail, který jste uvedli při uzavírání smlouvy. Vaši fakturu s vyúčtováním si můžete zobrazit v Klientské zóně PODA, v sekci Vyúčtování, podsekce Přehled IÚ.

Pokud máte sjednáno písemné zasílání faktur, pak faktury obdržíte poštou a elektronicky na Váš e-mail. Více se dozvíte zde: https://www.poda.cz/podpora/platba-za-sluzby/

Úhradu faktur lze provést bankovním převodem, formou SIPO, formou inkasní služby nebo v hotovosti u Servisních partnerů nebo na Klientském centru PODA.

Proč vidím na starých "Zákaznických stránkách - UNET" svoji fakturu neuhrazenou? +

Údaje v systému UNET nemusí být aktuální. Kontrolu zaplacení faktury provádějte přihlášením do Klientské zóny PODA.

Stěhuji se, co s tím? +

Kontaktujte svého servisního partnera ve stávající lokalitě nebo kontaktujte naše klientské centrum. Požadavek na změnu místa bydliště předáme servisnímu partnerovi. Pokud v dané lokalitě je naše služba nabízená, sepíšeme dodatek ke smlouvě.

Proč mi nepřišla upomínka a Internet mi byl odpojen? +

Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku 730 430 430.