Nejprve se přihlaste do objednávkového systému Věrnostního Programu kliknutím na kolonku Přihlásit se. Po zadání klientského čísla obdržíte na Vaše mobilní číslo SMS s potvrzovacím kódem. Po doplnění kódu se úspěšně přihlásíte.
Dalším důvodem pro neúspěšné dokončení objednávky mohou být neúplné údaje na stránce Můj účet. Na této stránce jsou uvedeny Vaše údaje – jméno a příjmení, adresa bydliště, e-mailová adresa, mobilní číslo. V případě, že některý z těchto údajů chybí, nezdaří se Vám provést objednávku úspěšně do konce. V tomto případě nás kontaktujte, po doplnění chybějících údajů budete vyzváni k provedení objednávky.
Počet měsíců zadáte do kolonky Vložit do košíku, zadaný počet kusů = požadovaný počet měsíců.
V tomto případě nelze objednat a nastavit vyšší rychlost internetu, připojení pomocí technologie GPON znamená, že máte k dispozici maximální dostupnou rychlost internetu.
Nemusíte provádět více objednávek. Pokud máte zájem objednat více produktů, služeb nebo zboží najednou, stačí provést jednu objednávku s výběrem různých produktů z nabídky.
Náš partner obdrží informace o vámi provedené objednávce. Je informován o počtu kusů, který jste objednali. Na místě po předložení PODA.
Přihlaste se do Věrnostního Programu, váš počet věrnostních bodů se zobrazí na úvodní stránce v horní části obrazovky. Stejnou informaci zjistíte, pokud se přihlásíte do Klientské zóny v sekci Vyúčtování/Přehled IU, informaci naleznete ve spodní části obrazovky Klientské zóny.
Ano, pozná. V případě, že nemáte dostatečný počet věrnostních bodů na svém individuálním účtu, nezdaří se Vám objednávku dokončit a systém vás na nedostatečný počet bodů upozorní.