Věrnostní program Často kladené otázky (FAQ)

 

Další často kladené otázky

Provedl jsem objednávku, vybral jsem zboží do košíku a v posledním kroku při dokončení objednávky se nezdaří objednávku úspěšně dokončit, jak mám pokračovat?. +

Nejprve se přihlaste do objednávkového systému Věrnostního Programu kliknutím na kolonku Přihlásit se. Po zadání klientského čísla obdržíte na Vaše mobilní číslo SMS s potvrzovacím kódem. Po doplnění kódu se úspěšně přihlásíte.

Dalším důvodem pro neúspěšné dokončení objednávky mohou být neúplné údaje na stránce Můj účet. Na této stránce jsou uvedeny Vaše údaje – jméno a příjmení, adresa bydliště, e-mailová adresa, mobilní číslo. V případě, že některý z těchto údajů chybí, nezdaří se Vám provést objednávku úspěšně do konce. V tomto případě nás kontaktujte, po doplnění chybějících údajů budete vyzváni k provedení objednávky.

Mám zájem objednat TV programy/PODA balíčky 40 a další PODA produkty na více než jeden měsíc. Kde mohu zadat počet měsíců? +

Počet měsíců zadáte do kolonky Vložit do košíku, zadaný počet kusů = požadovaný počet měsíců.

Je možné objednat vyšší rychlost internetu v případě, že jsem připojen pomocí technologie GPON? +

V tomto případě nelze objednat a nastavit vyšší rychlost internetu, připojení pomocí technologie GPON znamená, že máte k dispozici maximální dostupnou rychlost internetu.

Mám zájem si objednat více produktů/zboží nebo doplňkových služeb, mohu provést jen jednu objednávku nebo každý produkt objednat zvlášť? +

Nemusíte provádět více objednávek. Pokud máte zájem objednat více produktů, služeb nebo zboží najednou, stačí provést jednu objednávku s výběrem různých produktů z nabídky.

Objednal jsem si uplatnění slevy na vstupném za věrnostní body, slevu na vstupném jsem si objednal třikrát. Na mou e-mailovou adresu jsem obdržel PODA voucher, kterým se na místě prokážu a obdržím slevu. Jak zjistí partner, že jsem si objednal uplatnění slevy více než jedenkrát? +

Náš partner obdrží informace o vámi provedené objednávce. Je informován o počtu kusů, který jste objednali. Na místě po předložení PODA.

Nevím, kolik mám na svém individuálním účtu věrnostních bodů, jak to mohu zjistit? +

Přihlaste se do Věrnostního Programu, váš počet věrnostních bodů se zobrazí na úvodní stránce v horní části obrazovky. Stejnou informaci zjistíte, pokud se přihlásíte do Klientské zóny v sekci Vyúčtování/Přehled IU, informaci naleznete ve spodní části obrazovky Klientské zóny.

Pozná objednávkový systém Věrnostního Programu, že nemám dostatečný počet bodů k provedení objednávky? +

Ano, pozná. V případě, že nemáte dostatečný počet věrnostních bodů na svém individuálním účtu, nezdaří se Vám objednávku dokončit a systém vás na nedostatečný počet bodů upozorní.

 
Potřebuji více informací