Od 1. července zasílá PODA většinu e-mailů, včetně faktur, z nového e-mailového serveru.
Může se tak stát, že je e-mailový klient vyhodnotí jako hromadnou zprávu nebo nevyžádanou poštu a automaticky přesune do složky Hromadné nebo Spam. Ve složce Doručené se tak zpráva nezobrazí.
Co dělat, aby se e-maily zobrazovaly ve složce Doručené?
- Otevřete si svůj e-mail a zkontrolujte složku Spam a složku Hromadné (názvy složek se mohou u různých e-mailových klientů lišit, např. u Gmailu se složka jmenuje Promoakce).
- Najděte e-maily od PODY a přesuňte je do složky Doručené.
Díky této jednoduché akci rozpozná většina e-mailových klientů, že se nejedná o spam nebo hromadnou poštu a bude e-maily od stejného odesílatele umisťovat i v budoucnu do složky Doručené.