Klientská zóna

Pro zjednodušení naší vzájemné komunikace jsme pro Vás připravili Klientskou zónu. Jedná se o jednoduché a přehledné rozhraní, pomocí kterého můžete získat informace o námi poskytovaných službách a jejich vyúčtování, využívat Vaše věrnostní body, objednávat programy či upravovat nastavení Vašich služeb. Klientská zóna Vás přímo nasměruje k příslušným pracovníkům jednotlivých oddělení PODA a.s., kteří s Vámi vyřeší autorizované požadavky.

Hlavní výhody:

  • nepřetržitý přístup zdarma z počítače nebo chytrého telefonu (24 hodin, 7 dní v týdnu)
  • snadná aktualizace Vašich osobních a kontaktních údajů
  • vlastní nastavení služeb dle aktuálních potřeb
  • okamžitá kontrola nad výdaji

Co najdete v klientské zóně:

Internetové služby V sekci „Internetové služby“ je zobrazováno aktuální nastavení datových a doplňkových služeb. Dále je možné zobrazit denní, týdenní, měsíční i roční grafy přenosů dat.

Televizní služby Zobrazuje se aktuální nastavení TV služeb a jejich popis. Je možné objednávat TV balíčky z rozšířené nabídky.
Nově připravujeme možnost ovládání (nahrávání, mazání) TV nahrávek v set-top boxu přes Klientskou zónu a možnost seřazování  TV kanálů.
Mobilní služby

V sekci je možno upravovat nastavení SIM karty, upravit nastavení datového balíčku, aktivovat roaming, pozastavit SIM kartu a sledovat veškeré provedené změny. Klienti mají zároveň k dispozici měsíční přehled vyúčtování za mobilní služby.

Pevná telefonní linka Podrobný přehled vyúčtování a odchozích hovorů u jednotlivých telefonních čísel.
Vyúčtování Zobrazuje  údaje k aktuálním i minulým vyúčtováním klienta: vystavené faktury, údaje o tom, kdy byly uhrazeny, aktuální zůstatek na individuálním účtu, nastavení SIPO. Dále je možné nastavit, jakým způsobem mají být řešeny přeplatky  na individuálním účtu.
Zákaznická podpora Slouží pro komunikaci se zaměstnanci obchodního a technického oddělení. Formou založení požadavku lze klást dotazy a požadavky na obchodní či účetní oddělení, nebo  hlásit případné technické poruchy.
Nastavení Slouží pro nastavení přihlašovacího hesla a kontaktních údajů klienta – kontaktního e-mailu, telefonního čísla  a autorizačního tel. čísla pro přihlašování do Klientské zóny.
Věrnostní program Zobrazuje dostupné bonusy a slevy u partnerů Věrnostního programu, které je možné prostřednictvím Klientské zóny objednat.

Připravujeme pro Vás další zajímavé funkce, o jejichž zprovoznění budeme informovat na úvodní straně Klientské zóny.

Pro získání hesla pro první přístup do Klientské zóny osobně navštivte některou z našich poboček nebo zašlete žádost e-mailem na info@poda.cz, uveďte Vaše klientské číslo a souhlas s úhradou za odeslání. Následně Vám bude heslo odesláno písemně na adresu Vašeho trvalého bydliště. Své klientské číslo naleznete na faktuře za naše služby. Odeslání dopisu je zpoplatněno částkou 15 Kč.

Přihlásit se můžete po kliknutí ZDE.

Dovolujte si s PODA Mobilem!Klientská zóna v novém!Rozšiřte si nahrávací prostor o dalších 20 hodin za 20 Kč měsíčněBezkonkurenční ceny volání na pevných linkách PODAVýhodné kombinace služebPODA mobil - výdaje pod kontrolouNízké ceny volání a SMS jedině s PODA MobilStahujte naplno bez omezení rychlostiSestavte si vlastní programovou nabídkuUžívejte si volání v síti PODAVýhodné balídky - Vaše ideální volbaChytrá televize Vás skutečně baví

Poptávkový formulář

Zvolte si službu na míru
Klienti RPG Byty