Kontakty

Jsme tu pro vás

Otevřeli jsme pro vás 4 klientská centra, 6 PODA boxů a spolupracujeme s více než 15 servisními partnery.

Kde nás najdete?

Podívejte se, kde všude najdete naše klientská centra, servisní partnery nebo PODA boxy.

Potřebujete vyměnit zařízení, zaplatit hotově nebo se poradit? Využijte naše klientská centra v Ostravě, Havířově, Brně nebo Praze.

Výměna zařízení
Vyzvedněte si nebo vyměňte své zařízení v nejbližším klientském centru.
Možnost platit hotově
Pokud vám vyhovuje platit hotově, není nic snazšího, než se za námi zastavit.
Osobní přístup
V klientském centru vám rádi se vším poradíme, přijďte se zeptat.
Klientská centra

Pokud nemáte v okolí svého bydliště klientské centrum, můžete se v případě potřeby obrátit na naše servisní partnery. Zajišťují mimo jiné servis služeb, hladký přechod na nové technologie nebo výměnu zařízení. 

Servis v místě bydliště
Díky servisním partnerům můžete osobně vyřešit vše v okolí svého bydliště.

V případě problémů s připojením to zase mají technici blíže k vám.
Snadný upgrade služeb
Servisní partneři vám mimo jiné pomůžou s přechodem na spolehlivější internetovou technologii nebo zavedením TV služby.
Rychlé vyzvednutí zařízení
Nedaleké servisní centrum oceníte i v případě, kdy potřebujete vyzvednout nové zařízení nebo to stávající vyměnit.
Servisní partneři

Naši obchodníci v terénu vám osobně vysvětlí všechny podrobnosti ohledně nabídky poskytovaných služeb a pomůžou vám s přechodem na naše služby.

Obchodní tým

Centrála společnosti PODA

Ostrava

28. října 1168/102, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava

IČ: 25816179, DIČ: CZ25816179, datová schránka PODA a.s.: dzdfp9x

PODA a.s. je zapsána u Kr. soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 4020
bankovní spojení ČSOB: 217239274/0300

Praha

Budova City Tower, Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4

Místo není určeno pro vyřizování zákaznických požadavků.

PODA boxy

Nemáte-li poblíž klientské nebo servisní centrum, můžete k vyzvednutí či výměně zařízení využít PODA box v Poličce, Karviné, Orlové nebo Třeboni. Stačí se domluvit na zákaznické lince a zboží budete mít ihned k vyzvednutí.

PODA Box
Jak PODA box funguje?

Jednoduše. Přijdete k danému PODA boxu, přes mobilní telefon se přihlásíte do klientské zóny a přes ní pohodlně otevřete PODA box. Tím automaticky podepíšete předávací protokol, čímž oficiálně přebíráte zařízení.

  • Nemusíte jezdit na vzdálenou pobočku nebo využívat placené kurýrní služby.
  • Vše vyřídíte vzdáleně, a pokud budeme mít dané zařízení naskladněné, můžete si jej vyzvednout okamžitě.
Více o PODA boxech
Vyjádření o existenci sítí
Žádosti zasílejte e-mailem na [email protected].
Více informací →
Mezioperátorský převod
e-mail: [email protected] | telefon: 730 430 430
730 430 430 Zákaznická linka Rádi vám zodpovíme jakékoliv dotazy. Na telefonu jsme každý den od 7:00 do 19:30.
[email protected] Administrativní podpora Máte dotazy týkající se plateb, vyúčtování, přepisu služeb či dalších administrativních záležitostí? Napište nám, rádi vám se vším poradíme.
[email protected] Technická podpora Pokud vás zajímají informace technického charakteru, kontaktujte nás na této e-mailové adrese.

Zpráva byla úspěšně odeslána.

Děkujeme. Brzy vás budeme kontaktovat.

Nepodařilo se odeslat formulář.

Zkontrolujte prosím svoje internetové připojení nebo kontaktujte Zákaznickou linku na čísle 730 430 430.

{{contactFormErrors.name}}
{{contactFormErrors.email}}
{{contactForm.message.length}} / 600
{{contactFormErrors.message}}

Vaše zpráva se odesílá. Moment strpení, prosím.