Klientská zóna

 
Icon 1
 

Dejte přednost užívání Klientské zóny před voláním na Zákaznickou linku, ušetříte spoustu času.
Nemusíte na nic a na nikoho čekat, k zákaznickému portálu máte nepřetržitý přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Icon 2
 

Neznáte své klientské číslo?
Své Klientské číslo naleznete v pravém horním rohu vyúčtování za naše služby.

Icon 3

Nemáte heslo?
Pro získání hesla pro první přístup do Klientské zóny osobně navštivte některou z našich poboček nebo zašlete žádost e-mailem na info@poda.cz, uveďte Vaše Klientské číslo a souhlas s úhradou za odeslání. Následně Vám bude heslo odesláno písemně na adresu Vašeho trvalého bydliště.

Icon 4

Zapomněli jste heslo?
V případě, že máte v našem systému zadáno AUTORIZAČNÍ telefonní číslo, zašleme Vám prostřednictvím SMS zprávy jednorázové heslo pro vstup do Klientské zóny.

Služby si můžete nastavovat sami podle Vašich aktuálních potřeb, sami si můžete aktualizovat Vaše osobní a kontaktní údaje. A Vaše výdaje máte vždycky pod kontrolou.

 
 

 

FAQ Klientská zóna

Co je to KZ? +

Klientská zóna je zákaznický portál, ve kterém najdete rychlý a jednoduchý přehled o Vašich službách a jejich vyúčtování.

Co všechno najdu v KZ? +

Klientská zóna je jednoduché rozhraní, kde najdete přehled o službách, které využíváte. Můžete tu objednávat televizní programy, upravovat nastavení Vašich služeb nebo kontaktovat Zákaznickou podporu. V Klientské zóně najdete přehled vyúčtování, stav Vašeho individuálního účtu a možnost nastavení osobního účtu (změna hesla, změna kontaktních údajů).

Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s KZ? +

Pro přístup do Klientské zóny potřebujete znát Vaše klientské číslo a heslo.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat? /Nemám nastavené heslo +

Klikněte na odkaz Neznám heslo. Po doplnění Vašeho klientského čísla dostanete prostřednictvím SMS na váš mobilní telefon jednorázové přihlašovací heslo.

Jak mohu změnit heslo? +

Vaše heslo změníte v sekci Nastavení/Osobní nastavení.

Mám nové kontaktní údaje (e-mail, telefon), jak je mohu v Klientské zóně změnit? +

Aktualizaci osobních údajů můžete provést v sekci Nastavení/Osobní nastavení.

Kde najdu přehled o platbách a vyúčtování? +

Přehled Vašeho individuálního účtu a výpisy SIPO naleznete v sekci Vyúčtování.

Mohu v Klientské zóně zadávat požadavky na PODA? +

Prostřednictvím Klientské zóny lze zadávat autorizované požadavky, které směřujete na konkrétní oddělení. Naši zaměstnanci se Vám budou věnovat a pomohou Vám vyřešit Vaše požadavky. Požadavek zadáte v sekci Zákaznická podpora/Nový požadavek. Svůj rozpracovaný požadavek můžete sledovat v sekci Zákaznická podpora/Přehled požadavků.

 

 

Přihlaste se do klientské zóny
na https://klient.poda.cz

Zapomněl/a jsem své heslo