Klientská zóna

 
Icon 1
 

Dejte přednost užívání Klientské zóny před voláním na Zákaznickou linku, ušetříte spoustu času.
Nemusíte na nic a na nikoho čekat, k zákaznickému portálu máte nepřetržitý přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Icon 2
 

Neznáte své klientské číslo?
Své Klientské číslo naleznete v pravém horním rohu vyúčtování za naše služby.

Icon 3

Nemáte heslo?
Pro získání hesla pro první přístup do Klientské zóny osobně navštivte některou z našich poboček nebo zašlete žádost e-mailem na info@poda.cz, uveďte Vaše Klientské číslo a souhlas s úhradou za odeslání. Následně Vám bude heslo odesláno písemně na adresu Vašeho trvalého bydliště.

Icon 4

Zapomněli jste heslo?
V případě, že máte v našem systému zadáno AUTORIZAČNÍ telefonní číslo, zašleme Vám prostřednictvím SMS zprávy jednorázové heslo pro vstup do Klientské zóny a zároveň do Věrnostního programu.

Icon 5

Nevíte, kolik máte Věrnostních bodů?
Přihlaste se pomocí Klientského čísla a hesla do Věrnostního programu, Váš počet věrnostních bodů se Vám znázorní v pravé horní části obrazovky. Stejnou informaci zjistíte, pokud se přihlásíte do Klientské zóny v sekci Věrnostní program/Objednávky bonusů – počet věrnostních bodů je uveden v prvním řádku.

 

Služby si můžete nastavovat sami podle Vašich aktuálních potřeb, sami si můžete aktualizovat Vaše osobní a kontaktní údaje. A Vaše výdaje máte vždycky pod kontrolou.

 
Přihlášení do WebClient
 

 

FAQ Klientská zóna

Co je to KZ? +

Klientská zóna je zákaznický portál, ve kterém najdete rychlý a jednoduchý přehled o Vašich službách a jejich vyúčtování.

Co všechno najdu v KZ? +

Klientská zóna je jednoduché rozhraní, kde najdete přehled o službách, které využíváte. Můžete tu objednávat televizní programy, upravovat nastavení Vašich služeb nebo kontaktovat Zákaznickou podporu. V Klientské zóně najdete přehled vyúčtování, stav Vašeho individuálního účtu a možnost nastavení osobního účtu (změna hesla, změna kontaktních údajů).

Jaká hesla potřebuji pro komunikaci s KZ? +

Pro přístup do Klientské zóny potřebujete znát Vaše klientské číslo a heslo.

Zapomněl jsem heslo, co mám dělat? /Nemám nastavené heslo +

Klikněte na odkaz Neznám heslo. Po doplnění Vašeho klientského čísla dostanete prostřednictvím SMS na váš mobilní telefon jednorázové přihlašovací heslo.

Jak mohu změnit heslo? +

Vaše heslo změníte v sekci Nastavení/Osobní nastavení.

Mám nové kontaktní údaje (e-mail, telefon), jak je mohu v Klientské zóně změnit? +

Aktualizaci osobních údajů můžete provést v sekci Nastavení/Osobní nastavení.

Kde najdu přehled o platbách a vyúčtování? +

Přehled Vašeho individuálního účtu a výpisy SIPO naleznete v sekci Vyúčtování.

Mohu v Klientské zóně zadávat požadavky na PODA? +

Prostřednictvím Klientské zóny lze zadávat autorizované požadavky, které směřujete na konkrétní oddělení. Naši zaměstnanci se Vám budou věnovat a pomohou Vám vyřešit Vaše požadavky. Požadavek zadáte v sekci Zákaznická podpora/Nový požadavek. Svůj rozpracovaný požadavek můžete sledovat v sekci Zákaznická podpora/Přehled požadavků.