UNET

 

Společnost COMA s.r.o., provozovatel sítě UNET, se dnem  1. 10. 2018 sloučila se společností PODA a.s. Touto fúzí COMA s.r.o. zanikla a novým poskytovatelem datových a telekomunikačních služeb je nástupnická společnost PODA a.s.

Všem klientům společnosti COMA s.r.o. budeme nadále zprostředkovávat připojení k internetu, TV vysílání, pevné i mobilní telefonní spojení a další služby.
 


Důležité odkazy:

Klientská zóna: www.poda.cz/klientska-zona/

UNET webmail: webmail.unet.cz/src/login.php

UNET zákaznické stránky: www.unet.cz/portal/account/Login


Všechny smlouvy přešly od 1. října 2018 automaticky na společnost PODA a.s., která přebrala veškerá práva a povinnosti společnosti COMA s.r.o.

Faktury od uvedeného data vystavuje společnost PODA a.s.

Účty pro úhrady plateb za služby se nemění.

 

Na dotazy Vám odpoví zákaznická linka ve východních Čechách, volejte: 703 730 730

Můžete i nadále kontaktovat svého servisního partnera.



Mapa servisních partnerů PODA


Servisní partnerAdresaTelefonOtevírací doba pro platby
PC CompMasarykovo Náměstí 181, Vysoké Mýto608 535 301PO-PÁ 08:00-16:30
PC CompNádražní 260, Holice608 535 301PO 08:00-12:00 12:30-16:30,
ST 9:00-12:00 12:30-17:00
Ladislav PeterkaLuže775 222 654Dle telefonické domluvy
Datanet Computers s.r.o.Náměstí Dr. Tošovského 63, Proseč773 500 344PO-PÁ 08:00-16:00
XAZ, s.r.o.Wilsonova 1142, Hlinsko777 891 818PO-ČT 08:00-12:00 13:00-17:00
PÁ 08:00-12:00 13:00-16:00
SO 08:00-11:00
COMPAKTU Sv. Jána 3609, Havlíčkův Brod733 684 382ÚT,ČT 09:00-12:00 14:00-16:00
ST,PÁ 09:00-12:00
QWEST CZ, s.r.o.Dolní 165/1, Žďár nad Sázavou603 947 330PO,ST 09:00-15:00
Repair.czJihlavská 1007/2, Žďár nad Sázavou608 383 982PO-PÁ 08:00-09:00
nebo dle telefonické domluvy
Majt s.r.o., EnterPalackého Náměstí 188, Polička774 608 800PO,ČT,PÁ 08:00-17:00
ÚT,ST 08:00-15:00
Majt s.r.o., EnterMařákova 345, Litomyšl774 608 800ÚT,ST 09:00-17:00
Netvoip s.r.o.Kostelní 41, Jevíčko515 535 720PO-PÁ 08:00-12:00 13:00-16:00
SO 09:00-11:00
3BComputer, s.r.o.Purkyňova 2105/65, Svitavy731 590 200PO-PÁ 07:00-12:00 13:00-16:00
LP HardOstrovní 662, Choceň468 000 300PO, ST-PÁ 07:45-16:00
ÚT 7:45-17:00
ASCO-CZPardubická 302, Albrechtice nad Orlicí602 713 781PO-PÁ 08:30-12:30
nebo dle telefonické domluvy
MoBaTel spol. s.r.o.Na Lávkách 53, Kostelec nad Orlicí775 077 262PO 08:00-14:00
ÚT,ČT 08:00-17:00
NMnet Radek KaplanČapkova 922, Nové Město na Moravě777 616 310Dle telefonické domluvy
TDNET, s.r.o.Masarykovo náměstí 1097/3, Letovice777 802 805Dle telefonické domluvy
DNR computers, s.r.o.Masarykovo Náměstí 59, Bystřice nad Pernštejnem566 551 661PO-PÁ 08:30-12:00 13:00-17:00

 

Pokud byste potřebovali v něčem poradit a máte raději osobní kontakt, jsme Vám stále a rádi k dispozici na pobočce v Poličce, Masarykova 8.
 

Provozní doba pro obchodní a administrativní požadavky:

pondělí - pátek, čtvrtek: 08:00 - 16:00 hod.

Provozní doba pro technické a servisní požadavky:

pondělí-neděle: 07:00 - 19:30 hod.

 


Kontaktní e-mail pro obchod a administrativu

info-podpora@poda.cz

Kontaktní e-mail pro technickou podporu

tech-podpora@poda.cz

 

 

 

Nejčastější dotazy (FAQ)

Potřebujete poradit? Podívejte se, jestli není odpověď na váš problém popsána níže:

Jak aktivovat Klientskou zónu PODA? +
  • Zobrazte si stránku pro přihlášení do Klientské zóny PODA: https://klient.poda.cz/
  • Po kliknutí na odkaz “Přihlášení” zadejte své klientské číslo a zvolte možnost “Neznám svoje heslo”.
  • Následně se formulář rozšíří o vložení ověřovacího kódu a po ověření bude na váš telefon doručeno formou SMS jednorázové heslo.
  • Vložte doručené jednorázové heslo do kolonky “Heslo” a přihlaste se kliknutím na tlačítko “Přihlášení”.
  • Následně se řiďte dalšími pokyny na obrazovce.
Kde je uvedeno klientské číslo? +

Vaše klientské číslo najdete na každém vyúčtování za poskytnuté služby.

Kde nastavit autorizační e-mail nebo telefon? +

E-mailovou adresu a telefon si můžete sami změnit v Klientské zóně PODA po přihlášení.

Jak změnit současný tarif? +

Pokud chcete změnit současný tarif, kontaktujte svého servisního partnera v místě bydliště nebo infolinku PODA 703 730 730 a my požadavek předáme servisnímu partnerovi.

Kde najdu a jak můžu zaplatit faktury? +

Faktury za měsíční paušál Vám budeme zasílat vždy do pátého dne v měsíci na e-mail, který jste uvedli při uzavírání smlouvy. Vaši fakturu s vyúčtováním si můžete zobrazit v Klientské zóně PODA, v sekci Vyúčtování, podsekce Přehled IÚ.

Pokud máte sjednáno písemné zasílání faktur, pak faktury obdržíte poštou a elektronicky na Váš e-mail. Více se dozvíte zde: https://www.poda.cz/podpora/platba-za-sluzby/

Úhradu faktur lze provést bankovním převodem, formou SIPO, formou inkasní služby nebo v hotovosti u Servisních partnerů nebo na Klientském centru PODA.

Proč vidím na starých "Zákaznických stránkách - UNET" svoji fakturu neuhrazenou? +

Údaje v systému UNET nemusí být aktuální. Kontrolu zaplacení faktury provádějte přihlášením do Klientské zóny PODA.

Stěhuji se, co s tím? +

Kontaktujte svého servisního partnera ve stávající lokalitě nebo kontaktujte naše klientské centrum. Požadavek na změnu místa bydliště předáme servisnímu partnerovi. Pokud v dané lokalitě je naše služba nabízená, sepíšeme dodatek ke smlouvě.

Proč mi nepřišla upomínka a Internet mi byl odpojen? +

Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku 703 730 730.