Nastavení připojení

 

Návod k použití faxserveru si můžete stáhnout ZDE. Další informace naleznete na stránkách o zabezpečení a správě.

Pro správnou funkci stanic připojených do sítě PODA je zapotřebí správné nastavení protokolu TCP/IP na těchto stanicích. Jedná se o jednoduché nastavení několika údajů. Všechny potřebné údaje najdete na Vašem předávacím protokolu. Adresy DNS serverů jsou následující:

62.129.50.20 a 85.135.32.100

Pokud používáte v naší síti poštovní účty na serverech společnosti PODA a.s., pak je zapotřebí pro jejich správnou funkci správně nastavit poštovní klientské programy. V nastavení účtů svého poštovního programu uveďte:

Server příchozí pošty (POP3): mail.poda.cz
Server odchozí pošty (SMTP): mail.poda.cz
Název účtu (uživatelské jméno): Vaše e-mailová adresa
Heslo: Vaše heslo

!!! POZOR - POŠTOVNÍ SERVER VYŽADUJE AUTENTIZACI !!!

Postup nastavení SMTP autentizace v programu Mozilla Thunderbird:

  1. Klikněte na menu "Nástroje" -> "Nastavení účtu", zvolte "Server odchozí pošty (SMTP)", zaškrtněte "Použít jméno a heslo" a zadejte jako jméno uživatele Vaši e-mailovou adresu účtu, který máte na našem serveru.
  2. U pole "Použít zabezpečené spojení" zvolte hodnotu "TLS (pokud je dostupné)", chcete-li použít zabezpečené spojení.
  3. Uložte nastavení.
  4. Při odesílání první zprávy se Vás Thunderbird zeptá na heslo, zadejte své heslo. Volitelně můžete zaškrtnout, aby si toto heslo pamatoval a nemuseli jste jej zadávat po každém spuštění programu.

Postup nastavení SMTP autentizace v programu MS Outlook Express:

  1. Klikněte na menu "Nástroje" -> "Účty", vyberte Váš účet a stiskněte "Vlastnosti".
  2. Na záložce "Servery" zaškrtněte "Server požaduje ověření" a klikněte poblíž na tlačítko "Nastavení...".
  3. Objeví se okno "Server odchozí pošty", kde zvolte možnost "Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty" a klepněte na OK.
  4. Zabezpečené spojení (SSL) můžete volitelně zapnout na záložce "Upřesnit".
  5. Uložte nastavení.

Důležitá poznámka: pokud nemáte poštovní účet na našem serveru, nelze toto nastavení použít. V takovém případě použijte SMTP server toho poskytovatele, kde máte poštovní účet.

Pokud byste měli nějaké dotazy nebo problémy s nastavením, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince 730 430 430 nebo na e-mailu podpora@poda.cz. Upřesněte nám, kdy máte čas, budeme Vás kontaktovat.